دیالوگ‌های علی انصاریان در «قطع فوری» مردم را حیرت‌زده خواهد کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹
سامان صفاری در گفتگو با صبا:

دیالوگ‌های علی انصاریان در «قطع فوری» مردم را حیرت‌زده خواهد کرد

سامان صفاری از تجربه بازیگری در کنار زنده‌یاد علی انصاریان در فیلم «قطع فوری» و همچنین علایقش در حوزه فوتبال گفت.

سامان صفاری بازیگر سینما و تلویزیون که در آخرین فیلم زنده‌یاد علی انصاریان با عنوان «قطع فوری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم بحرالعلومی ایفای نقش کرده در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره مرحوم علی انصاریان و رفاقتش با او اظهار کرد: مردم و مخاطبان سینما و ورزش از نزدیک با علی انصاریان مراوده و دوستی نداشتند، اما دیدید که چه حجمی از تسلیت و غصه و ابراز همدردی برای او در بین مردم به وجود آمد.

وی ادامه داد: فوت علی انصاریان قطعا برای ما که با علی رفیق و همکار بودیم سخت‌تر بود. من و مرحوم انصاریان در فیلم «قطع فوری» که آخرین فیلمی بود که او ایفای نقش کرد، تجربه همکاری داشتیم. این همکاری برای من بسیار تجربه جالب و جذابی بود، اما متاسفانه فوت علی کام ما را تلخ کرد. واقعا علی یک پسر بگو و بخند و با معرفت بود و فقدان و دوری او را به شخصه هنوز باور ندارم و فکر می‌کنم که علی از بین ما نرفته است. ما همزمان مهرداد میناوند و علی انصاریان را از دست دادیم و این موضوع خیلی برایمان سخت بود. علی به اصطلاح خیلی مرد و لوتی بود و قلب مهربان و پاکی داشت و برای همه آدم‌ها خیر و نیکی می‌خواست، من از رفاقت با او خیلی چیزها یاد گرفتم.

وی ادامه داد: علی انصاریان سرشار از انگیزه و آرزو در عرصه بازیگری بود و سوالم از خدا این است که چرا این اتفاق برای او در این سن رخ داد. علی انصاریان واقعا پر از انرژی و انگیزه بود و برای جایگاه و فیلم‌ها و سریال‌هایی که در سینما بازی کرد، تلاش زیادی انجام داده بود. او تازه اول راه موفقیت در سینما و بازیگری بود که این بیماری منحوس و این اتفاق ناگوار باعث فوتش شد. امیدوارم امسال دیگر خبر تلخی نشنویم زیرا واقعا قلب مردم ایران از این همه درد آزرده است.

صفاری درباره نقش علی انصاریان و دیالوگ‌هایش در فیلم «قطع فوری» گفت: جدا از همه اینها نقش و دیالوگ علی در این فیلم بسیار عجیب و غریب بود، اطمینان دارم که اگر به اکران فیلم «قطع فوری» برسیم مخاطبان این حرف مرا درک خواهند کرد که واقعا فضا و دیالوگ‌های علی بسیار عجیب و باورنکردنی بود. دیالوگ‌هایی که انگار او می‌دانست که روزهای پایانی زندگی خود را سر می‌کند.

بازیگر فیلم «شهربانو» درباره همکاری دوباره‌اش با مریم بحرالعلومی نیز بیان کرد: فیلم «قطع فوری» کار دوم من با مریم بحرالعلومی بود که بسیار تجربه خوبی هم از آب درآمد. «قطع فوری» فیلمی است که موضوع روز را همراه خود دارد و حرف‌های زیادی از این فیلم در اکران خواهیم شنید. داستان اشاره‌ای به اتفاقات این روزهای ما دارد و مطمئنم که در اکران می‌تواند ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند.

 

حواشی باعث شد دست تیم ملی ایران از جام قهرمانی آسیا کوتاه بماند

صفاری در پایان ضمن اشاره به اینکه یک هوادار فوتبال و باشگاه استقلال است تشریح کرد: امیدوارم که هر چه زودتر تیم استقلال هم به روزهای اوج خود بازگردد و دوباره قهرمانی‌های خود را تکرار کند. پرسپولیس هم طی این سال‌ها عملکرد خوبی در آسیا و ایران داشته و من مثل استقلال برای پرسپولیس و دیگر تیم‌های کشورم در آسیا آرزوی موفیقیت می‌کنم.

وی ادامه داد: بازیکنان و تیم‌های ما در آسیا و جام جهانی بارها نشان دادند که هیجان‌زدگی و استرس بیهوده در بازی‌های حساس کار دست تیم‌هایمان داده و سال‌های زیادی ما را از قهرمانی در آسیا دور کرده است. البته کارلوس کی‌روش به عنوان یک مربی بزرگ و کاربلد سال‌ها تلاش کرد که این هیجان و استرس را از ما بگیرد، اما باز هم خودش در نیمه نهایی بازی‌های آسیایی و دیدار با ژاپن اسیر این حاشیه‌ها و احساسی بودن بازیکنان ایرانی شد و دست تیم ایران همچنان پس از نیم قرن از رسیدن به جام قهرمانی آسیا کوتاه ماند.

صفاری در پایان ضمن آرزوی موفیقت برای تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی که در بحرین برگزار خواهد شد، گفت: امیدوارم که تیم ملی در سال ۱۴۰۰ به جام جهانی صعود کرده و از این مرحله بالا برود. از خداوند می‌خواهم که سال ۱۴۰۰ سالی بسیار خوب برای تیم‌های ملی و باشگاهی ما در آسیا و با قهرمانی یکی از تیم‌های باشگاهی ایران در آسیا همراه باشد.

احمدرضا معراجی

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است