«فرهنگ، نشاط، امنیت» در رادیو فرهنگ /اگر جای پلیس بودید چه می‌کردید؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۸

«فرهنگ، نشاط، امنیت» در رادیو فرهنگ /اگر جای پلیس بودید چه می‌کردید؟

به گزارش صبا، برنامه‌ رادیویی «فرهنگ، نشاط، امنیت» کاری از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ با همراهی و مشارکت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است که در نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن رفته است.
پرویز جمالی تهیه‌کننده برنامه «فرهنگ، نشاط، امنیت» درباره این برنامه گفت: «فرهنگ، نشاط، امنیت» مجله رادیویی با محور پلیسی- اجتماعی و فرهنگی است که هر روز از ساعت ۱۲ تا ۱۲ و نیم از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.
وی ادامه داد: در مدت زمانی ۳۰ دقیقه‌ای این برنامه، بخش‌هایی را برای شنوندگان در نظر گرفته‌ایم تا در نهایت نیروی انتظامی در کنار مردم و همراه با آموزش‌های فرهنگی و امنیتی در نوروز امسال هم در رسانه حضور پررنگ‌تری داشته باشد و سطح آگاهی و دانش امنیتی مخاطبان افزایش یابد.
جمالی پخش مستندهای کوتاه و واقعی از فعالیت‌های ماموران پلیس است از جمله آیتم‌های برنامه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در این بخش فعالیت‌های نیروی انتظامی مورد توجه قرار می‌گیرد، همچنین پخش مسابقه‌ از دیگر بخش‌های برنامه است که هر روز یک سوال چهار گزینه را
مطرح می‌کنیم و از شنوندگان می‌خواهیم که با تماس تلفنی و یا از طریق پیامک پاسخگوی آن باشند.
وی به بخش «خودمونی» این برنامه اشاره کرد و بیان کرد: در این بخش با مردم گفتگو می‌کنیم و نظر آن‌ها درباره پلیس را جویا می‌شویم و اینکه اگر جای پلیس بودند چه می‌کردند و از پلیس چه انتظاری داشتند سوالاتی است که در گزارش مردمی خودمانی پرسیده می‌شود.
تهیه کننده این برنامه اظهار کرد: بخش دوم «آیا می‌دانید» نام دارد که  هشدارهای پلیسی و امنیتی و یکسری اطلاعات برای شنوندگان در حوزه امنیت فردی و اجتماعی توسط کارشناسان ناجا مطرح می‌شود.
جمالی درباره دیگر بخش‌های این برنامه توضیح داد: بخش بعدی «پلیس و نوروز» است که در این بخش با افراد نیروی انتظامی که در ایام تعطیلات نوروز سرکار هستند و امنیت را تامین می‌کنند، گفتگو می‌شود و در بخش دیگر برنامه نیز که «امنیت و سلامت» نام دارد درباره اطلاعات ایمنی و رفتارهای امنیت اجتماعی با کارشناسان این حوزه گفتگو می‌شود.
«فرهنگ، نشاط، امنیت» با همکاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و با تهیه‌کنندگی پرویز جمالی و گویندگی علی جویا است هر روز ساعت ۱۲ روی موج اف ام، ‌ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است