کیمیایی کارگردانی است که هر روز تو را شگفت‌زده می‌کند / آشنایی با روی دیگر سینما | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۲
علی اوجی و نرگس محمدی در برنامه «نوروزترین نوروز»؛

کیمیایی کارگردانی است که هر روز تو را شگفت‌زده می‌کند / آشنایی با روی دیگر سینما

علی اوجی و نرگس محمدی که مهمان رضا صادقی در برنامه تلویزیونی «نوروزترین نوروز» شبکه پنج سیما بودند، از تجربه همکاری‌شان با مسعود کیمیایی گفتند.

به گزارش خبرنگار صبا، علی اوجی بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان که در عرصه سینما و موسیقی فعالیت‌های متعددی دارد، در گفت‌وگو با رضا صادقی در برنامه تلویزیونی «نوروزترین نوروز» شبکه پنج سیما درباره همکاری‌اش با مسعود کیمیایی در فیلم سینمایی «خائن‌کشی» گفت: با افتخار در حال تهیه فیلم استاد کیمیایی هستم. آقای کیمیایی در کار خیلی جوان است، کارگردانی که از هوش بالایی برخوردار است و بسیار انسان بزرگ و با وقاری است. او هر روز تو را شگفت‌زده می‌کند، معرفت او بیشتر از آن چیزی است که در فیلم‌هایش نشان می‌دهد. او در طول کار همیشه برای من مانند یک پدر بوده و مثل پولاد با من برخورد کرده است.

نرگس محمدی: حضور در «خائن‌کشی کیمیایی باعث شد با سوی دیگری از سینما آشنا شوم

نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون و همسر علی اوجی نیز در این برنامه درباره حضورش در فیلم «خائن‌کشی» مسعود کیمیایی گفت: با بازی در فیلم مسعود کیمیایی دو ماه است که فکر می‌کنم در حال گذراندن بهترین روزهای زندگی‌ام هستم.

وی ادامه داد: من همیشه در شب‌کاری‌ها مریض می‌شدم اما الان دوماه است که شب‌کاریم و حالم خوب است. من با یک سوی دیگر سینما با حضور در فیلم مسعود کیمیایی آشنا شدم، هیچ کس کیمیایی نمی‌شود. در فیلم او همه کاراکترها درست حرف می‌زنند و دیالوگ‌های درست دارند.

در ادامه علی اوجی گفت: منش سینمایی آقای کیمیایی مثال‌زدنی است، کیمیایی یک فیلسوف واقعی در سینما، جامعه‌شناس و انسان‌شناس است.

او درباره حضور نرگس محمدی در فیلم «خائن کشی» گفت: حضور نرگس به دعوت خود آقای کیمیایی بوده است، ما چهار کاراکتر اصلی بانو داریم و خود آقای کیمیایی او را انتخاب کرد زیرا معتقد بود این نقش برای او مناسب است و من هم هیچ دخالتی در این کار نداشتم.

اوجی درباره زندگی شخصی‌اش و تاثیر همسرش نرگس محمدی گفت: حضور نرگس در زندگی من پر از اتفاقات ویژه و برکت بوده است. او انگیزه مرا خیلی بیشتر کرده و حالم بعد از ازدواج خیلی خوب است. به نظر من زندگی مشترک یعنی پشت هم بودن و حمایت از یکدیگر.

نرگس محمدی نیز درباره تاثیر حضور علی اوجی در زندگی‌اش گفت: تاثیر علی در زندگی من خیلی زیاد بوده و برخی اوقات می‌گویم که کاش ۱۰ سال پیش این شرایط را داشتم.

علی اوجی: سال ۹۹ سال بسیار بدی برای ما بود

اوجی در پایان صحبت‌هایش گفت: کرونا کار ما را تعطیل کرده است. سالن‌های خالی یکی از بزرگ‌ترین دردهای من است. واقعا هنرمندان به شدت تحت فشار هستند. دوستان و اساتیدی که در کرونا از دست دادیم که یک تکه از وجود ما را با خود برده‌اند. سال بسیار بدی برای ما بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است