سانس‌های ما در اختیار فیلم‌های قدیمی‌تر است/ بی‌عدالتی در اکران | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۰
کامران قدکچیان‌ در گفتگو با صبا:

سانس‌های ما در اختیار فیلم‌های قدیمی‌تر است/ بی‌عدالتی در اکران

کارگردان «جانان» می گوید سانس های سینماها در اختیار فیلم های قدیمی است و به فیلم های جدید سانس کامل نمی دهند.

کامران قدکچیان کارگردان «جانان» درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم سینمایی در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا عنوان کرد: متاسفانه فیلم ما با مشکلات اکران دست و پنجه نرم‌ می کند البته فیلم هایی مانند «سرکوب» و «ایده اصلی» هم که مثل فیلم ما اجتماعی هستند، متاسفانه با بی عدالتی هایی در اکران مواجه هستند.

وی ادامه داد: هنوز بسیاری از سالن ها به جای اینکه فیلم «جانان» را اکران کنند، فیلم های قدیمی تر مانند «شبی که ماه کامل شد» و «سرخپوست» را اکران می کنند که یکی از گرفتاری های ما با سالن های سینما همین است‌.

قدکچیان با اشاره به اینکه تاکنون بازخوردهای خوبی را از مخاطبان دریافت کرده است، گفت: در این مدت نظرات خوبی را از مردم دریافت کرده ام‌، ولی متاسفانه سالن های زیادی وجود ندارد که مردم بتوانند به تماشای این فیلم سینمایی بنشینند.

این کارگردان سینما در پایان بیان کرد: این فیلم خلاف جهت وضعیت جامعه پیش می رود و عشق و مهربانی را به مردم یادآوری می کند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «جانان روایت عشق و وفاداری است. عشقی ناب از گذشته‌های دور و تلاقی این عاشقانه با داستان عشق دختر و پسری از نسل امروز…»

امین حیایی، مژگان بیات، پروانه معصومی، بیژن بنفشه‌خواه، سحر زکریا، مهران رجبی و چنگیز وثوقی از جمله بازیگران «جانان» هستند.

عوامل فیلم عبارتند از مدیر تولید و برنامه‌ریز: مجید کرباسیان، طراح گریم: سودابه خسروی، مدیر صدابرداری: محمود سماک‌باشی، دستیار یک کارگردان: بهزاد غلامی، مدیر فیلمبرداری: کامیار فاروقی، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری و دفتر پخش: هدایت فیلم.

زهرا دمزآبادی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است