راهنمای آنان که هنوز نمی‌دانند می‌خواهند چه‌کاره شوند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۹
معرفی کتاب؛

راهنمای آنان که هنوز نمی‌دانند می‌خواهند چه‌کاره شوند

کتاب «همه چیز بودن» نوشته امیلی واپنیک با ترجمه سعید دانشمند از سوی نشر نوین به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا، کتاب «همه چیز بودن» نوشته امیلی واپنیک با ترجمه سعید دانشمند در نوبت چاپ اول از سوی نشر نوین منتشر شد.

مولف درباره کتابش می گوید: این کتاب معمولی نیست و خواندنش هم تجربه‌ای معمولی نخواهد بود. ساختن زندگی‌ای چندبعدی به درون‌نگری و آزمایش نیازمند است. من اینجا هستم تا شما را راهنمایی کنم، اما از شما می‌خواهم در طول این مسیر کارهایی را انجام دهید ازجمله تهیه‌ فهرست، قشقرق به‌پاکردن، تحقیق درباره‌ ترکیب‌های کلامی عجیب و… پس لطفا حین خواندن کتاب چند برگ کاغذ، خودکار و حتی ماژیکی خوش‌رنگ همراه داشته باشید تا جمله‌هایی را که می‌خواهید در ذهن‌تان بماند علامت بزنید. این کار آغاز مسیری مهم و درعین‌حال سرگرم‌کننده است.

در قسمت پشت جلد این کتاب می‌خوانیم: «اگر به سراغ این کتاب آمده‌اید، احتمالا به‌این دلیل است که در رسیدن به پاسخی مشخص به این سوال به مشکل برخورده‌اید: «می‌خواهید چه‌کاره شوید؟» با وجود این، قرار نیست من به شما نشان دهم چطور این مشکل را حل کنید.

این کتاب برای کسانی است که نمی‌خواهند فقط به یک موضوع بپردازند و از دیگر علایق‌شان دست بکشند. شاید بهتر است بگویم این کتاب برای انسان‌های کنجکاو است؛ برای کسانی که با یادگیری چیزهای جدید و خلق‌کردن و دگرگونی هویت، اشتیاق را تجربه می‌کنند.

شما مجبور نیستید یک چیز را انتخاب کنید! این همان راز بزرگ است که کسی به شما نمی‌گوید. این کتاب به شما نشان خواهد داد به ‌چه روش‌هایی می‌توانید حرفه‌ای بسازید که نه‌تنها پایدار و نتیجه‌بخش باشد، بلکه به شما اجازه دهد تا آنجا که دل‌تان می‌خواهد کشف و جست‌وجو کنید یا به‌عبارتی، چطور همه‌چیز باشید.»

کتاب «همه چیز بودن» با عنوان فرعی راهنمای آنان که هنوز نمی‌دانند می‌خواهند چه‌کاره شوند، در ۱۰ فصل ۲۰۰ صفحه‌ای با قیمت ۴۵۰۰۰ تومان روانه بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است