«خندوانه» دیشب قسمت جدید نداشت/ مشکل فنی بود نه ممیزی | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۴
صبا گزارش می‌دهد؛

«خندوانه» دیشب قسمت جدید نداشت/ مشکل فنی بود نه ممیزی

پخش گفتگوی الناز حبیبی در «خندوانه» به امشب موکول شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، شب گذشته پنجشنبه ۲۸ اسفند ماه قرار بود برنامه «خندوانه» با حضور الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون روی آنتن شبکه نسیم برود و صفحه رسمی «خندوانه» ساعاتی پیش از شروع برنامه، این بازیگر را به عنوان مهمان معرفی کرد، اما در نهایت گلچینی از ۴ قسمت نخست فصل هفتم برنامه از شبکه نسیم پخش شد و صفحه رسمی «خندوانه» در یک استوری، زمان پخش این برنامه را جمعه‌شب (با ۲۴ ساعت تاخیر نسبت به موعد اولیه) اعلام کرد.

ولی امیرعباس اشرف مدیر روابط عمومی شبکه نسیم در پاسخ به پیگیری خبرنگار صبا در این باره گفت: مشکل فنی برای آماده‌سازی برنامه، از زمان ساعت ۲۳ بیشتر می‌شد، لذا این قسمت از برنامه به پخش نرسید.

وی افزود: چون برنامه به‌روز ضبط و تولید می‌شود، چنین مسائلی علی‌رغم تمام تمهیدات پیش‌بینی‌شده، ناگزیر است و امکان رخ دادن دارد. شبکه نیز به صورت زیرنویس این مورد را اطلاع‌رسانی کرد.

الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون که امشب مهمان «خندوانه» خواهد بود، پس از گرشا رضایی خواننده پاپ، دومین مهمان فصل ۷ این برنامه خواهد بود.

حبیبی از بازیگران اصلی سریال نمایش خانگی «مردم معمولی» به کارگردانی رامبد جوان است که انتشار آن در نوروز از پلتفرم فیلیمو آغاز خواهد شد.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است