اعضای جدید شورای نظارت بر آموزشگاه های آزاد سینمایی معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۶

اعضای جدید شورای نظارت بر آموزشگاه های آزاد سینمایی معرفی شدند

فرزاد موتمن، سعید رحمانی، رامتین شهبازی اعضای شورای نظارت بر آموزشگاه های آزاد سینمایی شدند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، اولین جلسه شورای نظارت بر آموزشگاه های آزاد سینمایی دفتر مطالعات و دانش سینمایی با حضور معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمد رحمتی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی بر اهمیت نقش آموزشگاه های آزاد سینمایی در پرورش نیروی کارآمد برای بدنه سینما و همچنین ضرورت نظارت مستمر بر عملکرد آموزشگاه ها و شفافیت و عدالت در صدور مجوز آموزشگاه ها تاکید کرد و از تدوین چارچوبی در این باره خبر داد.

در ادامه جعفر انصاری فر مدیرکل دفتر مطالعات و دانش سینمایی گفت: شورای مذکور در نظر دارد جایگاه کیفی آموزشگاه های آزاد سینمایی را ارتقا دهد و قصد ندارد که کیفیت را فدای کمیت کند.

در ادامه مهسا اصانلو رییس گروه بررسی و ارزیابی آموزش های سینمایی و همچنین فرزاد موتمن، سعید رحمانی و رامتین شهبازی، درباره موضوع جلسه و همچنین فرصت ها و تهدیدهای موجود در حوزه آموزش سینمایی در آموزشگاه های آزادسینمایی، مطالبی را توضیح دادند.

در پایان جلسه محمد رحمتی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی، احکام اعضای شورا را اعطا کرد.

فرزاد موتمن، سعید رحمانی، رامتین شهبازی اعضای شورای نظارت بر آموزشگاه های آزاد سینمایی هستند که دبیری آن را مهسا اصانلو و ریاست شورا را جعفر انصاری فر بر عهده دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است