حسین انتظامی: مدیران سینمایی تا پایان فروردین برنامه‌ها و اعتبارها را منتشر کنند | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۸

حسین انتظامی: مدیران سینمایی تا پایان فروردین برنامه‌ها و اعتبارها را منتشر کنند

آخرین جلسه شورای مدیران سازمان سینمایی در سال 99 برگزار شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، در این جلسه که با حضور حسین انتظامی برگزار شد، معاونان و مدیران حاضر گزارشی را از حوزه تحت مدیریت خود ارائه دادند و در ادامه اصول کلی بودجه سال آینده، بررسی شد.

رییس سازمان سینمایی با اشاره به نهایی شدن برنامه های سال ۹۹ سازمان سینمایی و‌ موسسات آن در اسفند گذشته گفت: امسال به‌دلیل تأخیر در تصویب بودجه کشور، نهایی‌شدن و انتشار اعتبارات و برنامه‌های سازمان سینمایی به ابتدای سال بعد موکول می‌شود و از مدیران انتظار می‌رود تا پایان فروردین برنامه‌های سال و میزان اعتبار آن را منتشر کنند.

وی با تشکر از فعالیت معاونان ، مدیران و کارکنان سازمان سینمایی در سال ۹۹ ادامه داد: جامعه و به‌تبع آن حوزه فرهنگ و بویژه سینما سال سختی را پشت سر گذاشت اما همت سینماگران و شما باعث شد چراغ سینما روشن بماند و اتفاقات خوبی هم رقم بخورد و امید می‌رود با تجربه کسب شده در سال ۱۴۰۰ هم ادامه یابد.

سعید رجبی فروتن، رمضانعلی حیدری خلیلی، محمد رحمتی، علیرضا تابش، محمد حمیدی مقدم، سیدصادق موسوی، مجید مسچی، مهران عباسی، لادن طاهری، روح الله حسینی، محمدعلی دولتی و مسعود نجفی از حاضران این جلسه بودند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است