گالری ویستا در ایتالیا نمایشگاه منتخب آثار هنرمندان ایرانی را برگزار می‌کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰

گالری ویستا در ایتالیا نمایشگاه منتخب آثار هنرمندان ایرانی را برگزار می‌کند

گالری ویستا نمایشگاه «مایکرو - مکرو» را در شهر تورینِ ایتالیا برگزار می‌کند.

به گزارش صبا، گالری ویستا با همکاری گالری Fornaresio و انستیتوی فرانسوی SAFPEM، نمایشگاهی با عنوان «مایکرو – مکرو» منتخبی از آثار هنرمندان ایرانی در شهر تورینِ ایتالیا برگزار می‌کند.

گالری ایتالیایی Fornaresio در سال ۱۹۸۰ در شهر تورین کشور ایتالیا تاسیس شد و تا کنون در زمینه معرفی آثار تجسمی مدرن و معاصر به صورت مداوم فعالیت داشته است. این گالری از سال ۱۹۸۷ در رخداد‌های معتبر بین‌المللی حضور داشته که از آن جمله شرکت در نمایشگاه سالانه Bologna (ایتالیا)، نمایشگاه هنر معاصر باری (ایتالیا)، نمایشگاه سالانه FIAC پاریس (فرانسه)، Arte Verona (ایتالیا)، کونستمارکت دوسلدورف (آلمان)، نمایشگاه هنر فرانکفورت (آلمان) و نمایشگاه Art Multiple Kunstmesse دوسلدورف (آلمان) است.

برای ثبت‌نام و دریافت فرم ثبت‌نام شرکت‌کنندگان باید تصویر آثار (حداکثر سه اثر نهایی) را به همراه نام کامل و شماره تماس خود از طریق ایمیل درج‌ شده به دبیرخانه پروژه ارسال کنند: micromacro.vistaevents@gmail.com

علاقه‌مندان باید برای پرداخت مبلغ ثبت‌نام از طریق whatsapp با شماره۰۹۱۲۴۹۸۳۳۵۲ و یا تلفن‌های ۸۸۵۱۳۹۳۳ – ۸۸۵۱۳۹۳۴ با دفتر گالری ویستا در تهران هماهنگ کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است