نفرات برتر شهروندان خدوم تهرانی معرفی شدند/ پایان فصل دوم «نوروز در راه است» | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۳

نفرات برتر شهروندان خدوم تهرانی معرفی شدند/ پایان فصل دوم «نوروز در راه است»

فصل دوم برنامه «نوروز در راه است» با تجلیل از شهروندان خدوم تهرانی در شبکه پنج به پایان رسید.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، دومین فصل برنامه «نوروز در راه است» با هدف تجلیل از شهروندان خدوم تهرانی به پایان رسید.

مرتضی عمادی مدیر گروه تهران و شهروندی شبکه پنج با اعلام این خبر گفت: دومین فصل این برنامه که مانند فصل اول با محوریت تجلیل از شهروندان خدوم تهرانی از شانزدهم اسفند روی آنتن شبکه پنج سیما رفت، با شناخت نفرات برتر طی ۱۰ شب، سرانجام در ۲۵ اسفند به ایستگاه پایانی رسید.

وی افزود: دست‌اندرکاران تهیه این برنامه امسال با تغییراتی در ریتم و محتوا، تلاش کردند، فضای شادتری را نسبت به سال گذشته فراهم کنند که خوشبختانه با استقبال مخاطبان شبکه پنج مواجه شد. مهمانان زیادی از شاخه‌های مختلف هنری، از بازیگران تا خوانندگان طی این ۱۰ شب با حضور در استودیو، فضای تجلیل شهروندان خدوم را رنگ‌وبویی بخشیدند.

وی درباره اجرای این برنامه بیان کرد: مسعود روشن‌پژوه مانند سال گذشته اجرای این برنامه زنده را بر عهده داشت و موفق شد ارتباط خوبی بین بخش‌های مختلف برنامه ایجاد کند. همچنین همکاری او با نوازنده و آهنگساز مستقر در استودیو شهرام نیکیار، جزو پرطرفدارترین بخش‌های این برنامه به شمار می‌رفت.

عمادی نفرات برتر این برنامه را هم بدین شرح اعلام کرد: شب نخست این برنامه که به میزبانی از آتش‌نشانان اختصاص داشت، مجید یادگاری با رای مستقیم مردم عنوان شهروند خدوم را از آن خود کرد. در شب دوم، میثم جماعتی از میان ۲ کاندید دیگر به عنوان شهروند خدومِ خدمات شهری انتخاب شد. شب سوم اما به پرستاران اختصاص داشت و ناهید بهرامی نفر برتر شد. شب چهارم هم بینندگان علی عزیزی را به عنوان شهروند خدومِ اتوبوسرانی برگزیدند.

اد ادامه داد: در شب پنجم که به میزبانی از معلم‌ها اختصاص داشت، فاطمه مختاریان‌پور شهروند خدوم برگزیده شد و در شب ششم هم که تاکسیرانان محور برنامه بودند باز هم یک خانم و این بار سهیلا باغانی، عنوان شهروند خدوم تهرانی را به خود اختصاص داد.

این مدیر در پایان خاطرنشان کرد: هفتمین برگزیده مردمی نیز از میان نیروهای خدوم پلیس انتخاب شد و کسی نبود جز مژده سلطانی. در شب هشتم مهدی گلشنی از معاونت اجتماعی شهرداری تهران با رای مردم نفر برگزیده شد. همچنین احمد جعفری در شب نهم شهروند خدوم تهرانی در بخش مترو بود و در شب پایانی نیز علی‌اکبر فسایی توانست عنوان شهروند خدوم را در بخش فنی مهندسی شهرداری به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است