معرفی مدیرکل جدید دفتر توسعه زیرساخت و فناوری سینمایی و سمعی بصری | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۷

معرفی مدیرکل جدید دفتر توسعه زیرساخت و فناوری سینمایی و سمعی بصری

علی احمدی مدیرکل جدید دفتر توسعه زیرساخت و فناوری سینمایی و سمعی بصری معرفی شد.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل دفتر توسعه زیرساخت و فناوری سینمایی و سمعی بصری محمد رحمتی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی گفت: برنامه اینجانب در این هشت ماهه از بدو ورود به سازمان سینمایی این بوده که فضای سازمان را بیش از پیش به سمت بهره برداری از فناوری های جدید سوق دهیم که برای این امر برنامه ریزی هایی انجام شده است.
وی با بیان اینکه تاثیرات فضای مجازی، حکمرانی ما را در سینما متحول می کند، بیان داشت: تغییر مدیریتی ایجاد شده به این دلیل است که فضای سازمان سینمایی را به الزامات حکمرانی جدید در فضای مجازی نزدیک کنیم.
معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی با معرفی علی احمدی به عنوان مدیرکل جدید این حوزه خاطرنشان کرد: ایشان در حوزه فناوری، دانش و تجربیات بسیار خوبی دارند که از نمونه‌های آن پایه گذاری بحث VOD در ایران است که اگر آینده نگری و تلاش‌های ایشان در سال‌های ۸۸ تا ۹۴ نبود، شاید امروز به جای پلتفرم‌های موفق بومی، شاهد تاخت و تاز پلتفرم های خارجی در کشور بودیم.
وی در پایان با تشکر و قدردانی از زحمات محمدحسین فرج عنوان کرد: آقای فرج درکنار ما باقی خواهند ماند و از تجربیاتشان همچنان استفاده خواهیم کرد زیرا ایشان دانش سینمایی خوبی دارند.
محمدحسین فرج نیز در این مراسم گفت: امیدوارم آقای احمدی در جایگاه جدیدشان موفق بانشند و بتوانند کارهایشان را به خوبی جلو ببرند. در مدت سه سالی که در این اداره کل مسئولیت داشتم، همکاری خوبی با همکارانم داشتم که از آن‌ها برای زحماتشان تشکر می کنم زیرا فضای ما بیشتر جمعی بود که امیدوارم این فضا حفظ شود.
علی احمدی نیز اظهار کرد: از حُسن اعتماد آقایان انتظامی و رحمتی و همچنین زحمات آقای فرج تشکر می‌کنم و تعاملی که در این مدت چندماهه با ایشان و سایر همکاران معاونت داشتیم برایم بسیار لذت بخش بوده است و تلاش میکنم ادامه داشته باشد.
احمدی تاکید کرد: آنچه که امروز اهمیت دارد و از من خواسته شده، یافتن نقش جدید و تقویت حضور سازمان سینمایی در عرصه هایی است که پیش از این امکان حضور، چندان محیا نبوده و هم اکنون دستاوردهای فناوری فرصت بی نظیری را پیش روی صنعت سینما قرار داده است. تحولات حوزه فناوری و کسب و کارهای بخش محتوا، در صورت توجه نداشتن به موقع و انفعال، ممکن است چالش هایی را پیش روی سینما بگذارد، به همین دلیل تلاش می کنیم تا حد امکان در مواجهه با این موارد، برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم و زمان طلایی بهره برداری از مزیت‌های فناوری را از دست ندهیم.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است