فیلمنامه‌هایی نظیر شهید زین‌الدین مورد جفا هستند/ سریالی که ساخته نشد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۵
ناصر هاشم زاده در گفتگو با صبا:

فیلمنامه‌هایی نظیر شهید زین‌الدین مورد جفا هستند/ سریالی که ساخته نشد

ناصر هاشم زاده فیلمنامه نویس از به سرانجام نرسیدن ساخت فیلمنامه شهید زین الدین گلایه کرد.

ناصر هاشم‌زاده فیلمنامه‌نویس سینما در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا در پاسخ به این که آیا فیلمنامه ای را آماده ساخت دارد، اظهار کرد: چند فیلمنامه آماده ساخت دارم، اما متاسفانه به آنها جفا شده است. یکی از این کارها فیلمنامه سریال شهید زین الدین است که قرار بود به تهیه‌کنندگی شفیع آقامحمدیان ساخته شود.

وی افزود‌: دلیل جفا شدن به سریالی نظیر شهید زین الدین این است که آنها (مسئولان سیما) توقع دارند من تصویری از شهید زین الدین در کارم ارائه دهم که اساسش جنگ است، در صورتیکه من فکر می کنم شهید زین الدین جوان مسلمانی بود که مطالبه اش دینداری بود؛ مطالبه ای که متاسفانه امروز کمرنگ شده است.

این فیلمنامه‌نویس ادامه داد: متاسفانه کارهایی که امروز مدیران طلب می‌کنند پیام های کلیشه ای است و این نکته را در جلسه ای که چند روز پیش با معاون وزیر داشتم بیان کردم.

هاشم‌زاده در پایان درباره کار در سینما نیز بیان کرد: با کارگردان های متعددی کار کرده ام، سینماگرانی نظیر مجیدی و میرکریمی. هدف من از ورود به سینما پرداختن به دین است، اما نه آن دینی که در آن ریا باشد یا مدیران در پی آن هستند. دینداری ای که من در کارم نشان می‌دهم همان چیزی است که در «رنگ خدا» می بینید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است