حسین مسافرآستانه دبیر چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، با حکم سیدمجتبی حسینی معاون ‌امور‌هنری حسین مسافرآستانه به عنوان دبیر چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و عضو شواری سیاست‌گذاری این رویداد معرفی کرد.

در متن این حکم آمده است: «رویداد معظم تئاتر فجر اینک در آستانه چهل سالگی و پس از گذار از فرازو‌نشیب‌های فراوان شخصیتی قابل احترام و جایگاهی معتبر و وجیه یافته است.

در فصلی تازه از حیات مبارک این رویداد ارزشمند برماست تا با تکیه بر سرمایه گران‌سنگ تجربیات پیشین و سنجش عالمانه این مسیر پر برکت، چشم‌انداز وسیع‌تر، روشن‌تر و روزآمدتر برای این رخداد هنری فاخر ترسیم نماییم.

ایران عزیز در گوشه گوشه خاک پر گهرش هنرمندان بزرگی را در دامن پرورانده و اکنون گوشه‌ای از رسالت این جشنواره بزرگ، نمایش شایسته توان و تکاپوی شریف این مردمان ارجمند است.

بر اساس آیین‌نامه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و با عنایت به تایید شورای محترم سیاست‌گذاری چهلمین دوره این جشنواره ،نظر به تخصص، تجربه و توان ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر» منصوب می‌شوید.

امید که با یاری پروردگار و بهره‌گیری از مشاوره و همراهی اهالی محترم تئاتر کشور و با برنامه‌ریزی مبتنی بر پژوهش کارشناسانه و مد نظر قرار دادن شرایط اجتماعی ایران و جهان و تبعات همه‌گیری ویروس کرونا در برگزاری هرچه موفق‌تر و اثرگذارتر این رویداد هنری پیروز و سربلند باشید.»

حسین مسافرآستانه به عنوان یکی از مدیران با سابقه عرصه فرهنگ ‌و هنر که علاوه بر فعالیت‌های هنری در مقام نویسنده، کارگردان و بازیگر در ادوار گذشته جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز چندین بار مسئولیت دبیری این رویداد بین‌المللی را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/