فراخوان جایزه مهرگان علم در حوزه محیط زیست اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴

فراخوان جایزه مهرگان علم در حوزه محیط زیست اعلام شد

جایزه مهرگان با انتشار فراخوان دوره‌های شانزدهم و هفدهم از ناشران و نویسندگان کتاب‌های علمی- زیست محیطی دعوت کرد تا آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش صبا، دبیرخانه جایزه مهرگان با انتشار فراخوان دوره‌های شانزدهم و هفدهم جایزه مهرگان علم از ناشران و نویسندگان کتاب‌های علمی- زیست محیطی که چاپ اول کتاب‌هایشان در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ منتشر شده است دعوت کرد سه نسخه از کتاب‌های خود را تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ به دبیرخانه جایزه ارسال کنند.

 در بخش تشکل‌های مردم‌نهاد، دبیرخانه جایزه مهرگان از مدیر و یا اعضای مؤسس تشکل‌های مردم‌نهاد زیست‌محیطی دعوت می‌کند تا شرح حال مختصر و فهرست مهم‌ترین برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ به ضمیمه یک گزارش تصویری کوتاه (کلیپ) از اقدامات انجام شده در این دو سال به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. مدت زمان کلیپ ارسالی باید سه تا حداکثر چهار دقیقه باشد و متن ارسالی نیز از دو  صفحه بیشتر نشود. مهلت ارسال عملکرد تشکل‌ها پایان خردادماه سال ۱۴۰۰ است.

جایزه مهرگان علم در بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» با ارزیابیِ مجموعه آثار یا خدمات کنشگران برجسته محیط زیست ایران به انتخاب داوران جایزه مهرگان علم به اثرگذارترین شخصیت این عرصه تعلق می‌گیرد. نامزدهای دریافت این جایزه از سوی مدیر جایزه مهرگان، یک یا چند نفر از داوران جایزه مهرگان علم و یا یک نهاد مستقل محیط زیست ایران معرفی می‌شوند. از این رو دبیرخانه جایزه مهرگان از نهادهای مستقل و فعال در عرصه محیط زیست ایران دعوت می‌کند چنانچه فردی را برای دریافت جایزه مهرگان علم «یک عمر تلاش» صاحب صلاحیت می‌دانند نام او و شرح حال مختصری از آثار یا خدمات وی را به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. مهلت معرفی نامزدها پایان خردادماه سال ۱۴۰۰ است.

انتخاب «برگزیده» جایزه مهرگان علم در بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» تنها با اتفاق آرای داوران امکان‌پذیر است.

علاقه‌مندان برای ارسال کتاب می‌توانند آثار مورد نشر خود را به نشانی تهران، صندوق پستی ۵۵۵-۱۹۶۱۵، پست الکترونیک دبیرخانه به آدرس  mehreganprize@gmail.com ،کانال فارسی جایزه مهرگان به نشانی https://t.me/mehreganprize_fa، دبیرخانه جایزه مهرگان به آدرسmehreganprize@ یا شماره ارتباط اینترنتی  ۹۸۹۳۰۹۱۲۷۲۱۷+ ارسال کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است