«هیس‌هیسی چی می‌بافه؟» کودکان را با تغییر و تحول جانوران و گیاهان آشنا می‌کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۶

«هیس‌هیسی چی می‌بافه؟» کودکان را با تغییر و تحول جانوران و گیاهان آشنا می‌کند

کتاب «هیس هیسی چی می‌بافه؟» سروده زهرا موسوی از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق، کتاب «هیس‌هیسی چی می‌بافه؟» نوشته زهرا موسوی از مجموعه کتاب‌های «این جوری بود، اون جوری شد» توسط کتاب‌های زرافه انتشارات سیمای شرق در ۲۸ صفحه و در قطع خشتی برای گروه سنی الف و ب، با قیمت ۳۸ هزارتومان به چاپ رسیده است.

این کتاب در قالب شعری جذاب و تصاویری زیبا، کودکان را با مراحل تبدیل شدن لارو به یک پروانه آشنا می‌کند. این مجموعه کتاب‌ که تاکنون سه‌ جلد از آن چاپ و منتشر شده است، کودکان را با مراحل رشد و تغییر و تحول جانوران و گیاهان در طبیعت آشنا می‌کند. بنابراین والدینی که می‌خواهند کودکان خود را با مفاهیم محیط زیستی آشنا سازند می‌توانند از این کتاب‌ها بهره‌مند شوند.

کشف و ارتباط با دنیای جانوران برای کودکان باعث پرورش رفتار حمایت‌گرایانه و حس مسئولیت‌پذیری می‌شود به همین دلیل هدف اصلی آموزش محیط‌ زیست در اوایل دوران کودکی، باید ایجاد و رشد همدلی بین کودک و جهان طبیعی باشد. یکی از بهترین راه‌ها برای پرورش حس همدلی، ایجاد روابط با جانوران و شناخت آن‌ها است و در این راه خواندن کتاب‌هایی که بر پایه حیوانات است می‌تواند راه بسیار مناسبی باشد.

در خلاصه داستان این کتاب آمده است: پروانه‌ها را دیده‌ای؟ دیده‌ای چقدر قشنگ هستند؟ به نظرت اول اولش که به دنیا آمدند به این قشنگی بودند؟ از همان موقع این بال‌های رنگارنگ را داشتند؟ اینقدر سبک و راحت پرواز می‌کردند؟ بله؟ نه؟ اگر دوست‌‌ داری بدانی پروانه‌ها اولش چی بودند و چه شکلی بودند این کتاب را بخوان.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب به سایت دیجی‌کالا مراجعه کرده یا با پخش مدادآبی به شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶تماس بگیرند.

همچنین این انتشارات به جهت سهولت در دسترسی به آثار این نشر و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان دانلود تمامی کتاب‌های خود را به صورت الکترونیکی از سایت‌های کتابخوان «طاقچه» و «کتابراه» فراهم کرده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است