قصه متفاوت «نغمه» در فصل چهارم «از سرنوشت»/ بازیگری دغدغه اصلی من است | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۳
فاطیما بهارمست در گفتگو با صبا:

قصه متفاوت «نغمه» در فصل چهارم «از سرنوشت»/ بازیگری دغدغه اصلی من است

بازیگر سریال «از سرنوشت» می‌گوید قصه «نغمه» در فصل چهارم این سریال بسیار متفاوت‌تر خواهد بود.

فاطیما بهارمست بازیگر تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، با اشاره به اینکه قرار است پیش از سال جدید جلوی دوربین فصل چهارم «از سرنوشت» برود، درباره تولید سری چهارم این سریال اظهار کرد: زمانی سری سوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان از شبکه دو سیما پخش شد که در دوران کرونا به سر می‌بردیم و از آنجاکه برای قطع زنجیره کرونا باید در خانه می‌ماندیم، نتوانستیم نظرات مخاطبان را در کوچه و خیابان از مردم بشنویم اما روزی که نشست خبری این سریال در روابط عمومی سازمان صداوسیما برگزار شد و من با مردم صحبت کردم، شباهت قصه «از سرنوشت» به زندگی امروز افراد بیشترین نکته‌ای بود که از مخاطبان شنیدم و همین نکته باعث شده بود آن‌ها سریال را دنبال کنند.

وی ادامه داد: مخاطبان می‌گفتند قصه «از سرنوشت» جوان‌پسند و کاراکترهای آن برای ما کاملا ملموس هستند. اگرچه نگه داشتن قشر جوان و نوجوان پای تلویزیون اصلا کار ساده‌ای نیست و به هوشمندی نیاز دارد اما این سریال توانست تعداد زیادی از نوجوان‌ها و جوان‌ها را درگیر و با خود همراه کند به گونه‌ای که آن‌ها به دنبال این بودند که کاراکترها را در موقعیت‌های مختلف ببینند.

بازیگر «از سرنوشت» با اشاره به اینکه قصه این سریال در سه فصل به پایان می‌رسید، اظهار کرد: قصه در فصل سوم به پایان می‌رسید و نیازی به تولید فصل چهارم نبود اما جذابیت کاراکترها و پرداختن درست به آن‌ها باعث شد این سریال ادامه پیدا کند و فصل چهارم آن تولید شود.

بهارمست درباره کاراکتر «نغمه» که ایفاگر نقش آن در «از سرنوشت» بوده است، مطرح کرد: همه ما جوان‌ها از فصل دوم با معرفی و انتخاب علیرضا بذرافشان وارد این سریال شدیم و درباره «نغمه» باید بگویم که این کاراکتر، شخصیتی درون‌گرا دارد، در مقابل «هاشم» با بازی دارا حیایی قصه دانای کل است و همیشه بزرگتر از سن خود رفتار می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های خوب این سریال داشتن یک فیلمنامه کامل بود، تصریح کرد: با کمک فیلمنامه، در فصل دوم با کمک علیرضا بذرافشان کارگردان و با کمک محمدرضا خردمندان کارگردان فصل سوم توانستم به درک درستی از کاراکتر «نغمه» برسم و این نقش را ایفا کنم.

بازیگر «از سرنوشت» درباره همکاری با علیرضا بذرافشان و محمدرضا خردمندان کارگردان فصل دوم و سوم این مجموعه اظهار کرد: همکاری با هر ۲ کارگردان که کار هر یک بسیار متفاوت‌تر از دیگری است بسیار لذتبخش و جذاب بود. علیرضا بذرافشان کارگردانی باتجربه و آشنا با مدیوم سریال‌سازی است. محمدرضا خردمندان نیز به تعامل با بازیگر اعقتاد دارد و به عنوان مثال ما درباره همه سکانس‌ها با یکدیگر صحبت می‌کردیم و یک نتیجه مشترک برای کار می‌رسیدیم.

بهارمست درباره حضور «نغمه» در فصل چهارم توضیح داد: تنها به ذکر این نکته می‌توانم اکتفا کنم که حضور «نغمه» در فصل چهارم همانند حضورش در فصل سوم است چراکه دختران «از سرنوشت» پس از پسران آن قرار می‌گیرند و قصه سریال، قصه پسران «از سرنوشت» یعنی «هاشم» و «سهراب» با بازی دارا حیایی و کیسان دیباج است.

وی افزود: قبل از تولید فصل چهارم ما با نویسندگان سریال صحبت کردیم و آن‌ها از پرسیدند قصه فصل چهارم قرار است به چه سمتی برود که این حرکت آن‌ها برای من بسیار جالب بود. در نهایت باید بگویم در فصل چهارم کاراکترهای زیادی به قصه اضافه شده‌اند و قصه من هم در فصل چهارم بسیار متفاوت‌تر خواهد بود اما خط اصلی سریال قصه رفاقت با چاشنی روابط عاطفی بین بچه‌ها و تلاش برای رسیدن به موفقیت است.

بازیگر «پاتوق» که با اجرا در برنامه‌های تلویزیونی کار خود را در تلویزیون آغاز کرد در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارد دوباره به حوزه اجرا بازگردد، گفت: صادقانه بخواهم بگویم بازیگری در حوزه تئاتر و تصویر برای من دغدغه اصلی و مهم‌تری است و فکر می‌کنم به دلیل آنکه در دوران کودکی به حوزه اجرا وارد شدم، فضاهایی را تجربه کردم که دیگر در حال حاضر علاقه‌ای به تجربه دوباره ندارم ضمن اینکه اجرا پیچیدگی‌های خود را دارد و من اجرایی را دوست دارم که مجری صرف در آن نباشم اما فکر می‌کنم این موضوع برای من شدنی نیست.

بهارمست درباره ملاک‌های خود برای انتخاب یک نقش اظهار کرد: در ابتدا برایم مهم است که با چه گروهی قرار است کار کنم و اینکه تهیه‌کننده کار چه کسی باشد، بازیگرانی که مقابل من به ایفا نقش می‌پردازد چه کسانی هستند و همچنین چه فردی قرار است هدایت من را برعهده بگیرد، بسیار مهم است. فیلمنامه و خود نقش پیشنهادی ملاک‌های بعدی من برای انتخاب یک نقش است اما برایم ژانر کار در اولویت نیست اگرچه دوست دارم حضور در ژانرهای مختلف را تجربه کنم.

وی با بیان اینکه همه بازیگران دوست دارند حضور در مدیوم‌های مختلف را تجربه کنند، مطرح کرد: حضور در همه مدیوم‌ها برای من هیجان‌انگیز است اما تنها چیزی که در درجه اول برایم اهمیت دارد، گروه پشت دوربین یک کار است.

بازیگر «ماجراهای چموش و خموش» در پایان خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر به ویژه پس از سریال «از سرنوشت» پیشنهادهای مختلفی برای بازی در آثار مختلف داشته‌ام اما با خود فکر کردم شاید بهتر باشد فعلا در «از سرنوشت» که دغدغه‌مند است، بازی کنم چراکه سریال مخاطب خود را در این مدت پیدا کرده و به نوعی حضور در این کار مانند بازی برد-برد است.

فصل چهارم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان که ۲۴ اسفند ماه کلید خورد، در ۳۰ قسمت به سفارش گروه فیلم و سیرال شبکه دو آماده می‌شود و توسط محمد محمود سلطانی و روح‌الله صدیقی به نگارش درآمده است.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

یک نظر


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/285/101/000
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    21/913/998/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    3/035/327/000
  • مست عشق
    پیش‌فروش1/985/780/000