اعضای شورای سیاستگذاری چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۷

اعضای شورای سیاستگذاری چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند

اعضای شورای سیاستگذاری چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با حکم سیدمجتبی حسینی معرفی شدند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، اعضای شورای سیاستگذاری چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای سیاستگذاری جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در احکامی جداگانه مریم معترف، هوشنگ توکلی، قطب الدین صادقی، محمدحسن ناصربخت و قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب کرد.

در حکم اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر فجر آمده است: «ترسیم آگاهانه چشم انداز، سیاست‌های کلان و رویکردهای اساسی رویدادهای هنری بر مبنای شناخت دقیق و روشن از تمامی جنبه‌های آن می‌تواند ضامن برگزاری موفق و اثربخش رویداد باشد. سرزمین هنرخیز ایران اسلامی به واسطه حضور و فعالیت هنرمندان ارجمندش شایسته بهترین و معتبرترین جایگاه در میان مجامع هنری جهان است.

به استناد آیین نامه برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر مفتخریم تا از حضور و تجربه گرانقدر جنابعالی به عنوان «عضو شورای سیاستگزاری چهلمین جشنواره تئاتر فجر» بهره مند باشیم.

امید که از این راه رویکردهای کلان سازنده و اثربخش برای این رویداد معظم اتخاذ گردد تا با همت و تلاش خلاقانه هنرمندان و خانواده شریف تئاتر ایران شاهد برگزاری جشنواره‌ای شایسته و اثرگذار باشیم.»

در اولین جلسه شورای سیاستگذاری چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر دبیر این رویداد انتخاب و معرفی خواهد شد که عضو دیگر این شورا نیز خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است