سومین رویداد «رویازی» بهار ۱۴۰۰ برگزار می‌شود/ رویاهایت را زندگی کن! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۶

سومین رویداد «رویازی» بهار ۱۴۰۰ برگزار می‌شود/ رویاهایت را زندگی کن!

سومین دوره‌ رویداد پیچ «رویازی» به همت حوزه‌ هنری در سال 1400 برگزار خواهد شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، سومین دوره‌ رویداد پیچ «رویازی» با شعار «رویاهایت را زندگی کن!» در سال ۱۴۰۰ به همت حوزه‌ هنری برگزار می‌شود.

«رویازی»، رویداد پیچ انیمیشن است و امکانی است برای تولیدکنندگان صنایع خلاق که همواره با ایده‌هایشان زندگی می‌کنند و برای رویاهایشان به دنبال سرمایه‌گذار می‌گردند. از طرفی فرصتی است برای سرمایه‌گذاران و سفارش‌دهندگان تا در محیطی شفاف، حرفه‌ای و امن، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه را بیابند.

در رویداد «رویازی»، افراد حرفه‌ای در سراسر کشور، طی یک فراخوان، طرح‌های خود را ارسال می‌کنند و پس از پایش، برای حضور در دوره‌های آنلاین دعوت خواهند شد تا آموزش‌های لازم را در حوزه‌ حقوق انیمیشن، مالکیت معنوی و کپی‌رایت، تجاری سازی انیمیشن، ارائه طرح، فنون مذاکره و… ببینند.

همچنین «رویازی» با برگزاری کارگاه‌های تخصصی، نقش بسزایی در بارورتر شدن طرح‌ها ایفا خواهد کرد و با کمک منتورهای‌ توانمند، شرکت‌کنندگان را برای پیچ طرح‌هایشان آماده می‌‌کنند تا در مقابل سرمایه‌گذاران، بهترین ارائه را برای جذب حمایت داشته باشند.

از طرف دیگر «رویازی» بستر مناسبی را مهیا می‌کند تا سرمایه‌گذاران، طرح‌های مناسب اهداف خود را بیابند و نحوه‌ قرارداد و حضور در پروژه‌ها را به بهترین نحو اجرا کنند.

حوزه‌ هنری در دو دوره‌ گذشته تجربه‌ هدایت سرمایه برای تولید آثار سینمایی انیمیشن را از سر گذرانده و قصد دارد در دوره‌ جدید ابعاد این رویداد را وسعت بخشد.

فراخوان سومین دوره‌ رویداد «رویازی» در بهار سال ۱۴۰۰ منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است