معرفی ظرفیت‌های اقتصادی ایران در مستند «ایران ۱۴۰۰» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۵

معرفی ظرفیت‌های اقتصادی ایران در مستند «ایران ۱۴۰۰»

مجموعه مستند «ایران 1400» روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه یک، مجموعه مستند «ایران ۱۴۰۰» به معرفی ظرفیت‌های اقتصادی کشور در بخش های گوناگون و در استان‌های مختلف کشور می‌پردازد.

در این مستند علاوه بر نمایش ظرفیت‌ها در گفتگو با کارشناسان و فعالان حوزه‌های اقتصادی مختلف، انتظارات از دولت و رییس جمهور آینده برای تحقق بخشیدن به ظرفیت‌های اقتصادی کشور را نیز مطرح می‌کند.

این مستند امروز ۲۴ اسفند ساعت ۱۵:۲۰، سه شنبه ۲۶ اسفند ساعت ۱۶:۴۰ و چهارشنبه ساعت ۱۸ پخش می‌شود. سایر قسمت ها نیز به مرور از شبکه یک پخش خواهد شد.

مصطفی قلی خسروی رییس اتحادیه مشاوران املاک، ایرج رهبر نایب رییس انجمن انبوه سازان کشور، علیرضا میرجعفری رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و حجت‌الله عبدالملکی کارشناس مسائل اقتصادی مهمانان اولین برنامه «ایران ۱۴۰۰» هستند.

عوامل تولید این برنامه عبارتند از: هومن نیری کارشناس، مهران علیزاده مدیر تولید، حسام مزینانی راوی، زهره پارسا کارگردان و تدوینگر، علی اصغر روزبهانی مدیرتصویر برداری و وحید پورندیم گرافیست.

مجموعه مستند «ایران ۱۴۰۰» به تهیه‌کنندگی هومن نیری کاری است از گروه سیاسی شبکه یک سیما است که در ۳۰  قسمت ۲۵ دقیقه‌ای از این شبکه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است