«آواتار» دوباره پرفروش ترین فیلم تاریخ شد/ پایان سلطنت کوتاه «انتقام جویان» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۸

«آواتار» دوباره پرفروش ترین فیلم تاریخ شد/ پایان سلطنت کوتاه «انتقام جویان»

بنا به اعلام دیزنی فیلم «آواتار» به صورت رسمی دوباره لقب پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ددلاین، کمپانی دیزنی ساعاتی پیش اعلام کرد فیلم «آواتار» محصول سال ۲۰۰۹ ساخته جیمز کامرون بار دیگر لقب پرفروش ترین فیلم تمام تاریخ (البته بدون محاسبه نرخ تورم) را از آن خود کرد.

با این حساب فیلم «آواتار» به لطف اکران مجددش در کشور چین که از روز جمعه این هفته صورت گرفت توانست در دو روز اول اکرانش ۱۲٫۳ میلیون دلار در گیشه سینماهای چین کسب کند و بالاتر از «انتقام جویان: آخر بازی» در رتبه اول پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما قرار بگیرد.

در حال حاضر «آواتار» محصول دیزنی با فروش ۲ میلیارد ۸۰۲ میلیون دلاری اش بالاتر از «انتقام جویان: آخر بازی» با ۲ میلیارد و ۷۹۷ میلیون دلار قرار گرفته است.

فیلم «آواتار» در سال ۲۰۱۰ لقب پرفروش ترین فیلم تاریخ را از اثر قبلی کامرون یعنی فیلم «تایتانیک» گرفته بود. سال ۲۰۱۹ نیز «انتقام جویان: آخر بازی» جایگاه اول را از «آواتار» گرفته بود.

جان لاندو تهیه کننده «آواتار» در واکنش به این خبر گفت: ما از رسیدن به این نقطه عطف عالی مفتخر هستیم، با این حال من و جیم (کامرون) از اینکه این فیلم در این دوره بی سابقه به سینماها برگشته بسیار هیجان زده هستیم. ما از طرفداران چینی فیلم  برای حمایت شان تشکر می کنیم.

این تهیه کننده همچنین تاکید کرد که در این روزها آنها به سختی در حال کار روی قسمت بعدی «آواتار» هستند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است