تقویت اعضای کانون کارگردانان خانه تئاتر/ پژوهش صاحب کارگروه شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۰
آرش دادگر با صبا مطرح کرد:

تقویت اعضای کانون کارگردانان خانه تئاتر/ پژوهش صاحب کارگروه شد

آرش دادگر کارگردان و بازیگر تئاتر نتایج چهارمین جلسه‌‌ هیات‌ مدیره‌ کانون کارگردانان خانه‌ تئاتر را تشریح کرد.

آرش دادگر کارگردان و بازیگر تئاتر و عضو هیات مدیره کانون کارگردانان خانه تئاتر که در چهارمین جلسه‌‌ دهمین هیات‌ مدیره‌ کانون کارگردانان خانه‌ تئاتر به‌ عنوان مسئول کارگروه آموزش و پژوهش انتخاب شد در گفتگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری صبا گفت: ما در بحث پژوهش یک سند چشم انداز داریم تا بتوانیم اهداف خودمان را در کانون کارگردانان مطرح و محقق کنیم.

وی افزود: این اهداف در دو زمینه قرار می گیرند؛ اول خود اعضا که ما بتوانیم در این بخش ظرفیتشان را ارتقا دهیم، از آنها پشتیبانی کنیم و بتوانیم برایشان امکاناتی فراهم کنیم البته در حد توانمان و یا توانایی های خودمان را نسبت به گذشته بیشتر کنیم و در ادامه از شرایط اعضایمان مطلع شویم و بدانیم چه کسانی سر کار هستند و چه کسانی بیکار هستند و در بخش  دوم مهمترین نکته پژوهش است که ما بدانیم در بخش تخصصی تئاتر با چه کمبودهایی مواجه هستیم تا اوضاع را ارتقا بدهیم.

دادگر توضیح داد: در واقع اصل داستان این است که کانون کارگردانان تئاتر باید در جای اصلی خود قرار بگیرد زیرا این کارگردانان هستند که عوامل دیگر را کنار هم قرار می دهند و به اشتغال زایی و پیشرفت کمک می کنند.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به این اوضاع باید خون دوباره ای به تئاتر تزریق و هوای تازه ای ایجاد کنیم، البته شاید این حرف مانند شعار به نظر برسد اما واقعیت این است که تمام تلاش ما در این سمت و سو است که بتوانیم کانون کارگردانان تئاتر را به فعالیت صددرصد برسانیم.

چهارمین جلسه‌‌ دهمین هیات‌ مدیره‌ کانون کارگردانان خانه‌ تئاتر، روز دوشنبه ۲۸ مرداد ماه با دستور جلسه‌ ادامه‌ بحث و بررسی درباره‌ کارگروه‌ ها، تعیین و وظایف سرگروه‌ ها، تشکیل شورای مفاخر کارگردانان تئاتر و بررسی آیین‌ نامه‌ فعالیت کانون در فضای مجازی برگزار شد.

ریحانه علی محمدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است