تست گریم و لباس‌های بازیگران «کلبه عمو پورنگ» رونمایی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۹

تست گریم و لباس‌های بازیگران «کلبه عمو پورنگ» رونمایی شد

تست گریم و لباس اولین گروه از بازیگرانی که قرار است در مجموعه «کلبه عمو پورنگ» ایفای نقش کنند، نهایی و منتشر شد.

به گزارش صبا، مجموعه تلویزیونی «کلبه عموپورنگ» این روزها در حال سپری کردن مراحل انتخاب بازیگران، تست گریم، لباس و طراحی نهایی دکور برنامه توسط ارغوان شیبانی است و تاکنون بازیگران بسیاری برای ایفای نقش در این مجموعه انتخاب شده‌اند.

محمدرضا داوودنژاد، رامین ناصرنصیر، فرهاد بشارتی، امیر سهیلی، سوسن پرور و آرش نوذری بازیگرانی هستند که تست گریم و لباس آن‌ها نهایی شده و در روزهای آینده هم چهره‌های دیگری به این گروه اضافه و معرفی خواهند شد.

شهرام خلج طراحی گریم‌های این مجموعه را برعهده دارد و طراحی و اجرایی سه‌بعدی و هم‌سطح با طراحان جهانی در این مجموعه داشته است و سحر گوران هم مطابق با فضای خاص برنامه و گریم‌ها، طراحی لباس این مجموعه را عهده‌دار است.

این مجموعه در قالب نمایشی و برخوردار از بخش‌ها و آیتم‌های متنوع و جذابی با رگه‌های طنز است و به زودی فیلمبرداری آن آغاز و برای پخش در ایام نوروز ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما آماده خواهد شد.

اسامی عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه‌کننده: مسلم آقاجانزاده، کارگردان: احمد درویشعلى پور، نویسنده: محمد درویشعلى پور، مجرى طرح: محمد حسین خلیفه، برنامه‌ریز: مجید موثق، مدیر تصویربردارى: محمود صالحى، مدیر صدابردارى: بهروز عابدینى، تدوین: امید شهلایى، جلوه‌هاى ویژه تصویرى: على زارع، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه و لباس: سحر گوران، طراح دکور: ارغوان شیبانى، منشی صحنه: مریم ویس‌مرادی، دستیار اول کارگردان: محمدرضا زاهدیان، آهنگساز: مهرداد نصرتى، مدیر تولید: على رحیم زاده، طراح حرکات: سروش کریمی‌نژاد، عکاس: پوریا منوچهرزاده و مدیر روابط عمومی: عاطفه نوذری.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است