«چشم گل روشن» ویژه‌برنامه عید نوروز رادیو تهران شد/ تجلیل از پیشکسوتان | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۳

«چشم گل روشن» ویژه‌برنامه عید نوروز رادیو تهران شد/ تجلیل از پیشکسوتان

شبکه رادیویی تهران اولین روز از سال جدید را با تکریم از پیشکسوتان و بزرگان آغاز می‌کند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، مینا نیکانیک تهیه کننده ویژه برنامه «چشم گل روشن» از تکریم شبکه رادیویی تهران از پیشکسوتان و بزرگانی همچون گیتی معینی، بیوک میرزایی، محمدرضا طالقانی، مسعود فروتن، مه لقا ملاح مادر محیط زیست ایران از آغاز سال جدید خبر داد و گفت: این ویژه برنامه در روز سال تحویل از ساعت ۱۵ تا ۲۰:۳۰ از گروه اخلاق و زندگی شهروندی تقدیم خوبان رادیو تهران می‌شود.

وی درباره موضوع برنامه عنوان کرد: «چشم گل روشن» یک برنامه ترکیبی با ریتم شاد و بهارانه است که با هدف گرامیداشت سنت ایرانی، احترام به بزرگان و حفظ محیط زیست طراحی شده است. بزرگانی همچون گیتی معینی، بیوک میرزایی، محمدرضا طالقانی، مسعود فروتن، مه لقا ملاح مادر محیط زیست ایران و… از مهمانان این برنامه هستند.

به گفته تهیه‌کننده برنامه، سال نو همیشه همراه با قرارهای تازه و شروعی تازه در زندگی است، در این برنامه هر ساعت با یک قرار تازه در سال نو همراه مخاطبان خواهیم بود. قرارهایی که در راستای فضایل اخلاقی، اخلاق شهروندی و حفظ محیط زیست است و در راستای همین قرار، سوال برنامه برای تعامل با شنوندگان طراحی می‌شود.

وی افزود: برنامه یک مجله تفریحی و اطلاع رسانی با ریتمی تند که از بخش ها و آیتم های متفاوتی تشکیل شده است. بخش‌های اطلاع‌رسانی همه به صورت زنده و آیتم‌ها در راستای اهداف برنامه در قالب طنز و گزارش طراحی شده است.

نیکانیک خاطرنشان کرد: علاوه بر این، تجلیل از زحمات وزارت بهداشت و درمان و کادر درمان، پاسداشت سنت‌های اقوام ایرانی در نوروز و مستندهای مربوط از دیگر بخش های برنامه است. اطلاع‌رسانی راه‌ها و هواشناسی همراه با سرگرمی در نوروز که در راستای حفظ ارزش‌ها و سنت‌ها طراحی شده است.

وی با اشاره به اهداف این برنامه اظهار کرد: پاسداشت سنت نوروز، احترام به بزرگان و انتقال سنت به جوانان، حفظ محیط زیست، حفظ ارزش‌ها و سنت‌ها، ترویج فرهنگ شکرگزاری در آغاز سال نو، ترویج فرهنگ مهربانی در دوران کرونا از جمله اهداف این برنامه نوروزی است. که با آیتم‌هایی همچون «یادبود»، «ساعت خنده»، «مستندهای بهار»، «با تو باران می‌شوم» و… تقدیم مخاطبان می‌شود.

تهیه‌کننده برنامه «چشم گل روشن» با توضیح درباره آیتم‌های برنامه تاکید کرد: «با هم بودن»، آیتمی با هدف قدر زندگی را دانستن در دوران کروناست. در آیتمی با عنوان «خوش آمدید»، مهمانان حضوری متشکل از پیشکسوتان و کمدین‌ها به برنامه دعوت می‌شوند.

او ادامه داد: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در بخشی با عنوان «در مسیر عشق»، با افرادی که در سال‌های گذشته به راهیان نور رفته‌اند، گفتگو می‌شود. در «مهمان روز» با خواننده‌ها، بازیگران و پیشکسوتان گفتگو خواهد شد. «همراه وفادار» آیتمی که در هر بخش با یکی از شنوندگان سالمند که در طی سال گذشته همراه ما بوده‌اند، تماس تلفنی زنده برقرار می‌شود.

نیکانیک درباره بخش‌های دیگر عنوان کرد: علاوه بر این با هدف تجلیل از زحمات وزارت بهداشت و کادر درمان بخشی با عنوان «تشکر مدافعان سلامت» تدارک دیده شده است. «شعار سال» شامل آنونس شعار سال همراه با گفتگو با کارشناس حوزه مربوطه است. «سلام مادربزرگ» بخش گزارشی از خانه سالمندان و تبریک عید نوروز و صله رحم است.

وی بیان کرد: با هدف گرامیداشت و حفظ سنت‌های ایرانی در نوروز «اقوام ایرانی» شامل بخش گزارشی سنت‌های مختلف ایران در نوروز است.

این تهیه‌کننده درباره عوامل ویژه برنامه تصریح کرد: مینا نیکانیک تهیه‌کننده، وحید رونقی مجری و برخی از مجریانی که در بخش‌های مختلف برنامه میزبان مهمان ویژه‌ای خواهند بود، آرمان غفاریان، محمد میر، الهام شوقی و اشکان آذر ماسوله که از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز همراه شما مخاطبان هستند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است