ایفای نقش زنی جنگ‌زده در «زیرخاکی ۲»/ کرونا بیشترین صدمه را به تئاتر زد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳
فروغ قجابگلی در گفتگو با صبا:

ایفای نقش زنی جنگ‌زده در «زیرخاکی ۲»/ کرونا بیشترین صدمه را به تئاتر زد

فروغ قجابگلی که این روزها مشغول بازی در دو سریال است می گوید کرونا و تعطیلی هایش بیشترین تاثیر و بیکاری را در تئاتر ایجاد کرد.

فروغ قجابگلی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که به تازگی در آثاری مانند سریال نمایش خانگی «هم‌گناه»، سریال تلویزیونی «علی‌البدل» و فیلم سینمایی «یلدا» مسعود بخشی و فیلم «میجر» به کارگردانی احسان عبدی پور به ایفای نقش پرداخته‌است در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا با اشاره به حضور در ۲ پروژه سریال تلویزیونی توضیح داد: در حال حاضر در ۲ پروژه تلویزیونی«زیرخاکی ۲» به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان و سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی و اصغر نعیمی هستم که هر دوی آن‌ها به احتمال زیاد در ماه رمضان پخش می‌شود.

این هنرمند درباره حضور در سریال «زیرخاکی ۲» بیان کرد: سری اول این سریال توجه‌ام را جلب کرد چراکه سریالی جذاب و خوش‌ریتمی بود بنابراین پذیرفتم تا در سری دوم در نقش زنی جنگ‌زده که نقشی متفاوت از کارهای قبلی‌ام است، حضور پیدا کنم.

وی با اشاره به حضور در سریال «یاور» ادامه داد: داستان این سریال هم برایم جذاب بود و نقشی کوتاه اما تاثیرگذار را در این اثر بازی می‌کنم.

قجابگلی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره تاثیر کرونا بر احوال سینما و تئاتر عنوان کرد: کرونا بر حال تمام جهان هستی تاثیر گذاشت و یک دگرگونی بوجود آورد که متاسفانه سینما و تئاتر هم از این دگرگونی در امان نمانده‌ است. همچنین درد و رنج هموطنان را درک کردیم و مرگ برایمان طوری دیگر شد.

این هنرمند درباره صدمات کرونا در حوزه کاری خود خاطرنشان کرد: اندوه سفر همکاران قلبمان را فشرد. بیشترین تاثیر و صدمه اقتصادی در این حوزه گریبان‌گیر تئاتر شد چراکه تئاتر، کاری جمعی است و تعداد و جمع در حیطه پروتکل‌های بهداشتی نمی‌گنجید، تعداد سالن‌های استاندارد تئاتری که بتواند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت بپردازد بسیار کم است و این مساله باعث شد که سالن‌های تئاتر به مدت طولانی تعطیل باشند و تئاتر آسیب‌های زیادی ببیند.

بازیگر سریال «خاک سرخ» با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فیلم فجر در شرایط کرونایی اظهار کرد: به دلیل حساسیت روی رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیچ یک از آثار را ندیدم اما تمامی اخبار جشنواره را دنبال می‌کردم. به تمام همکارانم در این حوزه که در این شرایط کار می‌کنند تا چراغ هنر را روشن نگهدارند تبریک می‌گویم چراکه هنر یاری دیرینه است که می‌تواند ما را از این شرایط سخت حاصل از بیماری کرونا گذر دهد.

قجابگلی در پایان برای تمام جهان هستی خواستار شادی و سلامتی شد و تاکید کرد: برای جهان رویای شادی و سلامتی دارم و امیدوارم که جهان به سوی سلامتی پیش برود و تغییری که آغاز کرده ‌است به تکاملی درست برسد.

الهه نظری‌زاده

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است