چهار بازیگر جدید به فیلم اسکورسیزی پیوستند/ رونمایی از همبازی‌های دی‌کاپریو | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵

چهار بازیگر جدید به فیلم اسکورسیزی پیوستند/ رونمایی از همبازی‌های دی‌کاپریو

چهار بازیگر بومی به پروژه جدید کنجکاوی برانگیز «قاتلان ماه کامل» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی پیوستند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل ازهالیوود ریپورتر، تانتو کاردینال، کارا جاد میرز، جانائه کالینز و جیلیان دیون چهار بازیگر زن بومی هستند که به تازگی به تیم بازیگری فیلم «قاتلان ماه کامل» محصول اپل به کارگردانی مارتین اسکورسیزی پیوسته اند.

میرز، کالینز و دیون هر سه قرار است نقش خواهران کاراکتر مالی برکهارت را بازی کنند. پیش این اعلام شد لیلی گلادستون بازیگر نقش مالی برکهارت (همسر لئوناردو دی کاپریو) است. نقش مادر این چهار خواهر را هم تانتو کاردینال بازیگر کهنه کار فیلم «با گرگ ها می رقصد» بازی می کند.

لئوناردو دی کاپریو، جسی پلمونس و لیلی گلادستون پیش این نامشان به عنوان بازیگران فیلم اعلام شده است.

اسکورسیزی «قاتلان ماه کامل» را براساس فیلمنامه ای از اریک راث می سازد.

«قاتلان ماه کامل» براساس کتاب پرفروش دیوید گران به همین نام به تهیه کنندگی کمپانی اپل ساخته می شود. داستان این فیلم در دهه ۲۰ میلادی در ایالت اوکلاهاما می گذرد، فیلم روایت قتل های متوالی سرخپوستان بومی قوم اوسیج است که در دوره ای به ثروتمندترین مردم دنیا مبدل شده بودند. این افراد که در زیر زمین های شان نفت پیدا شده بود، در آن دوره به شکل مرموزی یکی یکی کشته می شدند، اداره تحقیقات فدرال آمریکا که تازه در آن زمان شکل گرفته بود پرونده این اتفاقات را که یکی از شنیع ترین جنایات تاریخ آمریکاست سرانجام به نتیجه رساند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است