ساخت سری پنجم «دورهمی» در قالب مسابقه/ پیش تولید آغاز شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۴
در فضای مجازی اعلام شد؛

ساخت سری پنجم «دورهمی» در قالب مسابقه/ پیش تولید آغاز شد

مدیر موسسه اول مارکت امشب 21 اسفند با انتشار ویدیویی در فضای مجازی خود از آغاز عملیات تولید سری پنجم برنامه تلویزیونی «دورهمی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، ۲۲ مردادماه بود که مهران مدیری کارگردان و مجری برنامه «دورهمی» پیش از آغاز بازپخش منتخب ۲ برنامه اعلام کرد که بعد از پخش سری چهارم، سری پنجم «دورهمی» روی آنتن می رود که کاملا با چیزی که تا به امروز بوده به لحاظ دکور، محتوا و اجرا و در کل متفاوت و برای بالا بردن سطح آگاهی عمومی، به لحاظ فرهنگی، اجتماعی، تاریخی و هنری کار مهمی است.

وی همچنین ۳۰ آذرماه در ابتدای برنامه شب یلدای «دورهمی» از پخش قسمت های باقی مانده فصل چهارم خبر داد و یاز اشاره به تولید فصل پنج نکرد. در نهایت محمد احسانی مدیر شبکه نسیم ۱۰ اسفند در پشت صحنه یک سریال اگرچه به زمان تولید و پخش فصل پنجم «دورهمی» اشاره نکرد اما درباره سرنوشت آن بیان کرد: فصل جدید «دورهمی» با تغییرات جدید و ساختار متفاوت تولید می‌شود. این روزها مهران مدیری مشغول ساخت سریالش در شبکه نمایش خانگی است و همین مساله و دیگر اتفاقات با هم روی آن تاثیر می‌گذارد.

در نهایت مدیر شبکه نسیم ۱۷ اسفند با حضور در پشت صحنه برنامه‌های نوروزی شبکه از پخش آخرین قسمت این برنامه در ۳۰ اسفند ماه روزی که سال ۱۴۰۰ تحویل می‌شود، با حضور احسان علیخانی خبر داد.

حال جدیدترین خبرها حاکی از آن است که فصل تازه «دورهمی» در قالب مسابقه ساخته خواهد شد.

ناصر قدیری کاشانی مدیر موسسه اول مارکت که تولید این برنامه را برعهده دارد ساعاتی پیش در تاریخ ۲۱ اسفند ماه با انتشار ویدیویی در فضای مجازی خود از آغاز عملیات تولید سری پنجم برنامه تلویزیونی «دورهمی» خبر داد.

وی نوشت: «بزودی مسابقه ای جذاب، در فضایی خاص و با رویکرید جدید، ساعاتی خاص بانشاط و هیجان انگیز را در خدمت شما و #دورهمیم»

در ویدیویی که مدیر موسسه اول مارکت منتشر کرده است، مراحل ساخت دکور و برگزاری جلسات مختلف با حضور مهران مدیری، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم و…نمایش داده شده است.

هنوز مشخص نیست سری جدید این مسابقه چه زمان تولید و به پخش می‌رسد چراکه مهران مدیری این روزها مشغول ساخت سریال جدید خود در شبکه نمایش خانگی است.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است