مشکل محمد شایسته و علی صادقی حل شد/ واکنش مجید صالحی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰

مشکل محمد شایسته و علی صادقی حل شد/ واکنش مجید صالحی

محمد شایسته و علی صادقی با انتشار پستی در اینستاگرام از برطرف شدن مشکل‌شان خبر دادند.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، پس از آنکه علی صادقی بازیگر سینما و تلویزیون اظهاراتی را مبنی بر پرداخت نشدن کامل دستمزدش توسط محمد شایسته تهیه‌کننده سینما برای بازی در فیلم «۵۰ کیلو آلبالو» منتشر کرد، این مساله واکنش محمد شایسته را در پی داشت و اسناد تسویه حساب این بازیگر در فیلم را منتشر کرد.

پس از آن شایسته و مهران مهام درباره شکایت از این بازیگر خبر دادند و خواهش کردند هیچ سینماگری در این باره وساطت نکند.

حال محمد شایسته با انتشار تصویری سه نفره از خود، علی صادقی و مجید صالحی در صفحه شخصی اینستاگرامش از برطرف شدن مشکل‌شان خبر داد و نوشت: «حل شد.»

همچنین علی صادقی نیز همین تصویر را در صفحه خود بارگزاری کرده است که نشان از تایید این خبر دارد.

باوجود درخواست شایسته مبنی بر وساطت نکردن هیچ سینماگری، به نظر می‌رسد مجید صالحی در این میان وساطتی انجام داده باشد چراکه در کنار آن ۲ نفر در تصویر حضور دارد.

همچنین باید گفت صالحی اخیرا به کرونا مبتلا شده بود ولی او نیز در صفحه خود با انتشار تصویر سه نفره‌شان نوشت: «خدا رو شکر چه حال خوبی، بعد ۲ روز گذشتن از جواب منفی کرونا، آشتی کردن دو دوست نازنین و باحال، حل شدن سوءتفاهم بینشون، علی جان صادقی دوست داشتنی و محمد شایسته عزیز تهیه کننده کاربلد (که کار زیباشون «می خواهم زنده بمانم» الان در نمایش خانگی در حال پخشه) روز عیدو دنیا ۲ روزه قدر با هم بودن و در کنار هم بودن رو بیشتر بدونیم. فدای همه شما دوستان جان، عیدتونم مبارک.»

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است