ضبط «عشق در روزهای کرونا» آغاز شد/ ۱۶ روایت از حقیقت زندگی ایثارگران

به گزارش صبا، مجموعه تلویزیونی «عشق در روزهای کرونا» با موضوع ایثار و فداکاری شهدای مدافع سلامت و خدمات مومنانه گروه های مردمی از زمان شیوع کرونا، در 16 قسمت 10 دقیقه ای در حال تهیه و ضبط است.

فرزاد هوشیار پارسیان تهیه کننده «عشق در روزهای کرونا» درباره این مجموعه تلویزیونی گفت: این مجموعه 16 قسمتی به سفارش گروه اجتماعی شبکه یک سیما در حال تهیه و ضبط است.

وی ادامه داد: «عشق در روزهای کرونا» روایت موضوعات مختلف با عنوان‌های پلمپ مردمی، شربت آلبالو، سرهنگ وفادار، دنیای وارونه، ثانیه هفتادو یکم، اخبار ساعت4، زودپز معجزه گر، این روزها، شاه پناهم بده، مستند، عطا، زندگی در بهشت، قرنطینه، پرستار داوطلب، لوطی نصرت و حاج حسین یکتا در حال تولید است.

هوشیار پارسیان ضمن اشاره به 16 روایت عاشقانه از خدمات مدافعان سلامت و ایثار مردم در این روزهای سخت بیان کرد: در یک سال و نیم گذشته در کشورهای مختلف شاهد تصاویری بودیم که مردم در رویارویی با ویروس منحوس کرونا بر سر لوازم بهداشتی در فروشگاه ها دعوا می‌کردند اما در ایران مردم با ایثار و گذشت برای رهایی از شرایط موجود همدلی کردند و کمک های مومنانه شان را برای افراد ضعیف جامعه گذاشتند.

تهیه کننده «عشق در روزهای کرونا» گفت: رسالت ما به نمایش گذاشتن فرهنگ ایثار و گذشت شهدای مدافع سلامت و زنان و مردان ایرانی است که بر همین اساس در 16 داستان کوتاه از حقیقت زندگی ایثارگران را با حضور بازیگران سینما و تلوزیون روایت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از قسمت های «عشق در روزهای کرونا» با روایتگری حسین یکتا ضبط می شود و سایر قسمت ها با هنرمندی و اجرای رحیم نوروزی، سوگل طهماسبی، سپیده خداوردی، پرویز فلاحی پور و کاوه خداشناس تهیه خواهد شد.

هوشیار پارسیان در پایان مطرح کرد: این مجموعه در 16 قسمت 10 دقیقه ای به زودی از شبکه 1 سیما پخش خواهد شد و تهیه و ضبط آن از روز 18 اسفند ماه در پردیس تئاتر تهران آغاز شده است.

انتهای پیام/