«کلبه عمو پورنگ» نوروز روی آنتن می‌‌رود/ تشویق به حفظ محیط زیست

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی این پروژه، مجموعه تلویزیونی «کلبه عمو پورنگ» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور به زودی با رویکرد تحکیم روابط کودکان و خانواده و پرداختن به مفاهیم سبک زندگی ایرانی- اسلامی، تشویق به حفظ محیط زیست و رعایت مسایل شهری و احترام به قوانین تولید خواهد شد.

«کلبه عمو پورنگ» طبق برنامه‌ریزی‌ها در مراحل پایانی پیش تولید است و به زودی فهرست بازیگران آن تکمیل و فیلمبرداری آغاز خواهد شد و قرار است این مجموعه در دو فاز ۱۵ قسمتی برای نوروز و ۲۵ قسمت برای رمضان روی آنتن شبکه دو سیما برود.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: «عموپورنگ» که در هر برنامه لباس محلی یکی از اقوام ایرانی را به تن دارد، برای فرار از شلوغی و آلودگی هوای شهر از محل سکونت خود به مزرعه یکی از دوستانش به نام مرد کهن نقل مکان کرده است تا در آنجا به آرامش روحی و ذهنی برسد. از طرف دیگر مدیران تلویزیون او را مجاب کرده‌اند که برای سال نو و ایام نوروز برای آن‌ها برنامه اجرا کند. او که عاشق مردم بخصوص بچه‌هاست تصمیم گرفته از همان مزرعه برنامه‌اش را روی آنتن ببرد.

این مجموعه در قالب نمایشی و برخوردار از بخش‌ها و آيتم‌های مختلف با رگه‌های طنز است و حضور شخصیت‌های فانتزی در یک دکور بزرگ همراه با طراحی نور مدرن، گریم‌های سه بعدی، لباس‌های متنوع، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای به همراه موسیقی شاد و ترانه‌های پر محتوا با ريتم تند و انگيزشی خاص خود، از عوامل افزایش جذابیت آن خواهد بود.

انتهای پیام/