اکران نوروزی به ۲۷ اسفند افتاد/ شورا طرح افزایش قیمت بلیت را تایید کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۲
مرتضی شایسته در گفتگو با صبا:

اکران نوروزی به ۲۷ اسفند افتاد/ شورا طرح افزایش قیمت بلیت را تایید کرد

با تعویق مجدد زمان اعلام اسامی فیلم‌ها، اکران نوروزی 1400 از 27 اسفند ماه آغاز خواهد شد.

مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره جلسه امروز ۱۸ اسفند ماه این شورا گفت: در جلسه امروز، آیین‌نامه شورای صنفی نمایش نهایی شد، به امضای نمایندگان تهیه‌کنندگان، کارگردانان، سینماداران و پخش‌کنندگان رسید و برای تصویب نهایی خدمت آقای انتظامی رییس سازمان سینمایی ارسال شد.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین مصوب شد که قیمت بلیت تا حدودی افزایش پیدا کند و این افزایش قیمت را همراه با آیین‌نامه شورا، برای آقای انتظامی ارسال کردیم.

شایسته بیان کرد: درباره مساله انتخاب فیلم که موضوع جلسه امروز بود، تهیه‌کنندگان ۱۴ فیلم را به شورا اعلام کرده بودند، اما ۵ فیلم مشکل پروانه نمایش داشت. تهیه‌کنندگان از شورای صنفی نمایش یک هفته مهلت خواستند و شورا این مهلت برای ایشان قائل شد تا در هفته آینده فیلم‌ها را به شورا برسد و روز یکشنبه اعلام شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پاسخ به سوالی مبنی بر این که گفته می‌شود نام برخی فیلم‌ها قطعی شده است، اظهار کرد: هیچ فیلمی را تایید نمی‌کنم، اسامی روز یکشنبه ۲۴ اسفند ماه اعلام خواهد شد. احتمال دارد یک فیلم کودک هم به فهرست ۳ فیلم دیگر اکران نوروزی اضافه شود.

بنابراین در حالی که پیشتر محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش معاونت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در گفتگو با صبا، از آغاز اکران نوروزی از چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه خبر داده بود، این اتفاق یک هفته به تعویق افتاد و نمایش فیلم‌های اکران نوروزی از ۲۷ اسفند ماه آغاز خواهد شد.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است