جدیدترین خبرها از سریال «آهوی من مارال»/ بازیگران اصلی از ۱۵ فرودین ۱۴۰۰ می‌آیند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۷
بهروز خوش‌رزم به صبا خبر داد:

جدیدترین خبرها از سریال «آهوی من مارال»/ بازیگران اصلی از ۱۵ فرودین ۱۴۰۰ می‌آیند

یکی از تهیه‌کنندگان «آهوی من مارال» از آغاز تصویربرداری این سریال و لوکیشن هایی که تا حالا داشته اند، خبر داد.

بهروز خوش‌رزم یکی از تهیه کنندگان سریال «آهوی من مارال» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا با اشاره به اینکه از اوایل اسفندماه این سریال در تهران جلوی دوربین رفته است، توضیح داد: تصویربرداری این سریال به کارگردانی مهرداد غفارزاده از لوکیشن های داخلی یعنی انبار فرش آغاز شد و هم اکنون در زندان مشغول به کار هستیم.

وی با اشاره به اینکه بازیگران اصلی هنوز جلوی دوربین نرفته اند، مطرح کرد: تاکنون عده ای از بازیگران نقش آفرینی خود را آغاز کرده اند اما بازیگران اصلی ما از ۱۵ فرودین ۱۴۰۰ جلوی دوربین خواهند رفت.

تهیه کننده «آهوی من مارال» با بیان اینکه فصل اول این سریال در ۲۰ قسمت تولید خواهد شد، بیان کرد: «آهوی من مارال» فصول بعدی نیز دارد که باید ببینیم فصل اول چگونه پیش می رود و فعلا روی تولید فصل اول متمرکز هستیم.

خوش‌رزم درباره زمان پایان تصویربرداری «آهوی من مارال» بیان کرد: احتمال می دهم تا پایان مرداد ماه تصویربرداری فصل اول به پایان برسد.

به گفته وی، پلتفرم یا پلتفرم های پخش کننده این سریال مشخص شده است که در اخبار بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

حسن معجونی در نقش نقش ناصرالدین شاه قاجار، الهام کردا در نقش انیس الدوله، ترلان پروانه در نقش مارال، شبنم مقدمی، لیلا بلوکات و علیرضا کمالی از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون اسم آن ها رسانه ای شده است.

در خلاصه قصه این سریال آمده است: ناصرالدین شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه رسیده و چون برق می‌گذرد و به دنبالش حال سلطان، صاحبقران می‌شود.

سریال «آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده، تهیه‌کنندگی مشترک سعید خندق‌آبادی و بهروز خوش‌رزم تولید می‌شود.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است