«خندوانه» جدید از ۲۰ اسفند می‌آید/ قسمت آخر «دورهمی» سال تحویل روی آنتن می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۹
مدیر شبکه نسیم اعلام کرد:

«خندوانه» جدید از ۲۰ اسفند می‌آید/ قسمت آخر «دورهمی» سال تحویل روی آنتن می‌رود

مدیر شبکه نسیم در بازدید از پشت صحنه برنامه‌های نوروزی این شبکه اعلام کرد که فصل جدید «خندوانه» از این آخر هفته روی آنتن می‌رود.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان صداوسیما، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم روز گذشته یکشنبه ۱۷ اسفند به همراه جمعی از مدیران این شبکه با حضور در پشت صحنه برنامه‌های نوروزی شبکه از جمله «هوش برتر»، «شوتبال» و «کودک شو» در بوستان ولایت و فرهنگسرای بهمن در جریان آماده سازی این برنامه‌ها قرار گرفت.
وی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش گروه‌های سازنده «هوش برتر»، «شوتبال» و «کودک شو»، با توجه به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و سختی کار به دلیل شیوع بیماری کرونا گفت: شبکه نسیم در نوروز برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای را تدارک دیده‌است و هدف ما تولید برنامه‌هایی است که بتوانند با ایده‌های نو مخاطب را جذب کنند.
مدیر شبکه نسیم بیان کرد: امیدوارم در ایام نوروز که قرار است سه مسابقه «هوش برتر»، «شوتبال» و «کودک شو» روی آنتن بروند، بتوانند جزو برنامه‌های پُربیننده صداوسیما اعلام شوند.

احسانی حفظ این روند و تداوم در تولید این مسابقه‌های تلویزیونی را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: برنامه سازان این مسابقه ها در چند فصل با مخاطبانشان همراه بودند و امیدواریم این مسابقه ها در ایام نوروز با ایده‌های نو و خلاقانه و براساس ذائقه مخاطب نظر مخاطب را جلب کنند.

پخش سری هفتم «خندوانه» همزمان با عید مبعث

وی درباره پخش آخرین قسمت «دورهمی» و فصل هفتم «خندوانه» گفت: سری هفتم برنامه «خندوانه» همزمان با شب عید مبعث ۲۰ اسفند پخش می‌شود، برنامه پایانی فصل چهارم «دورهمی» نیز با حضور احسان علیخانی همزمان با سال تحویل ۳۰ اسفندماه پخش خواهد شد.

مدیر شبکه نسیم درباره رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی «خندوانه» گفت: در این برنامه دستورالعمل‌ها رعایت می‌شود و لازم است بگویم که در این فصل «خنداننده شو» را نیز داریم.

احسانی درباره تدارک نوروزی شبکه نمایش توضیح داد: برای ایام نوروز ۱۵ فیلم جدید روی آنتن خواهیم برد. همچنین در بخش‌ فیلم های ایرانی، فیلم‌های نوستالژیک و شاخص هر روز ساعت ۱۳ پخش خواهند شد.

مدیر شبکه نسیم درباره موزه «دورهمی» هم گفت: این موزه به سرانجام رسیده و خریدار هزینه را پرداخت کرده است. حراج به مدت پنج ماه در سایت برگزار و پیشنهاد قیمت‌ها بررسی شد و در نهایت یک شرکت موزه «دورهمی» را خریداری کرد. قرار است در آخرین قسمت «دورهمی» در فصل چهارم، آیتم موزه «دورهمی» پخش شود.

مسابقه نهایی «کودک شو» نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شود

احسانی در بازدید از برنامه «کودک شو» ضمن اشاره به جایگاه شبکه نسیم در بین خانواده‌ها، این برنامه را یکی از برنامه‌های اثرگذار برای تقویت مهارت های زندگی سالم و کیفیت ارتباط موثر با فرزندان دانست.

در ادامه رضا نصیری شهرضایی یکی از تهیه کنندگان «کودک شو» به تشریح جزییات بخش های نهایی و رقابت شرکت کنندگان در ویژه‌برنامه‌های نوروز پرداخت و اعلام کرد: دکور جدیدی برای مرحله نهایی طراحی، اجرا و نصب شده که براساس تنوع و خاصیت های بخش نهایی پیاده سازی شده است.

وی رسالت این برنامه را تاثیرگذاری محتوایی بر مخاطب دانست و گفت: امیدواریم خانواده‌ها که «کودک‌شو» را می‌بینند به اصالت و سبک زندگی کودکانه توجه بیشتری کنند.

نصیری ادامه داد: رقابت و احیای دنیای کودکانه برای ما اهمیت دارد و این برنامه بدون حامی مالی و با کمترین هزینه توانسته‌ است نظر مخاطبان را جلب کند.

یکی از تهیه کنندگان «کودک شو» در پایان با اشاره به استفاده بهینه از لوکیشن برنامه در فرهنگسرای بهمن بیان کرد: در هر فصل دکور تازه‌ای به برنامه اضافه شده است و ما با بهینه سازی دکورها و تغییر کاربری آن ها هزینه کمی را متحمل شده‌ایم.

«شوتبال» میزبان هنرمندان و ورزشکاران

حضور در لوکیشن برنامه «شوتبال» بخش دیگر این بازدید بود که در آن مقداد مومن نژاد تهیه کننده این مسابقه توضیحاتی را درباره بخش های ویژه برنامه اش ارائه داد.

به گفته مومن نژاد، «شوتبال» قرار است ۱۴ قسمت ویژه نوروز روی آنتن برود و در این برنامه شرکت کنندگان با بازی‌های متفاوت به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه «شوتبال» همچنان بدون تماشاگر ضبط می‌شود، گفت: به علت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نمی توانیم این ریسک را بپذیریم که میزبان دوستان به عنوان تماشاگر در استودیو باشیم. کنترل عوامل مسابقه که نزدیک به ۱۰۰ نفر هستند کار دشواری است و ما  به جد فضا را کنترل می‌کنیم و دوستان تدارکات، استودیو و بازی‌ها را دائما ضدعفونی می‌کنند.

تهیه کننده «شوتبال» تصریح کرد: در فصل جدید که ایام عید روی آنتن می رود، رقابت های سنگینی را که در مسابقه‌های روتین ما وجود دارد، نداریم و تنها با طراحی مسابقه‌های سبک و سرگرم کننده فضای شادی را برای مخاطبان رقم می زنیم.

مومن نژاد با اشاره به اینکه در ایام عید این مسابقه میزبان ورزشکاران و هنرمندان است، خاطرنشان کرد: ۲ چهره ورزشی به همراه یکی از دوستان یا اعضای خانواده شان به این مسابقه دعوت می‌شوند و در حقیقت در هر قسمت از مسابقه، ۲ گروه ۲ نفره که در مجموع ۴ نفر هستند به رقابت با یکدیگر می‌پردازند

در ادامه حامد آهنگی مجری «شوتبال» نیز به دعوت از چهره‌های شناخته شده اشاره و تصریح کرد: امیدوارم مخاطبان «شوتبال» در روزهای عید از این برنامه لذت ببرند.

این مسابقه ورزشی حال و هوای نوروزی خواهد داشت و در ایام عید هر شب ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است