پیش‌تولید «آکتور» پس از نوروز ۱۴۰۰ آغاز می‌شود/ نیما جاویدی و پروژه جدیدش

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، پلتفرم فیلیمو 16 اسفندماه با انتشار گزارش سالانه اسم 7 سریال مهم خود در سال 1400 را اعلام کرد که «آکتور» به کارگردانی نیما جاویدی یکی از آن‌ها بود.

ناگفته نماند که 17 آذرماه در پی اعلام رسمی از سوی عوامل سازنده، نام این سریال رسانه‌ای و اعلام شد که پیش تولید سریال شبکه نمایش خانگی «آکتور» به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی به زودی آغاز می‌شود.

تا زمان انتشار گزارش سالانه فیلیمو خبری رسمی مبنی بر آغاز پیش تولید این سریال منتشر نشد و مشخص نیست چرا گروه سازنده برای ساخت سریال دست نگه داشته‌اند البته حضور نیما جاویدی در ترکیب داوران سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر که کاری سخت و وقت گیر در این اتفاق بی تاثیر نبوده است به ویژه که امسال هیات انتخابی هم وجود نداشت و کار هیات داوری چند برابر و طولانی تر بود.

حال مجید مطلبی تهیه‌کننده این سریال در گفتگویی کوتاه با صبا درباره آخرین وضعیت این پروژه اظهار کرد: این سریال پس از نوروز 1400 وارد مرحله پیش تولید می‌شود.

وی در پایان گفت: بازیگران این سریال هنوز مشخص نشده‌اند و اطلاعات تکمیلی درباره این سریال در آینده‌ای نزدیک اعلام می‌شود.

تعداد قسمت‌ها و ژانر و قصه «آکتور» که نخستین تجربه سریال‌سازی جاویدی پس از ساخت فیلم «سرخ پوست» محسوب می‌شود، از نکاتی است که بعدا اعلام خواهد شد.

همچنین شنیده‌های صبا حاکی از آن است که این سریال قرار است از 2 پلتفرم نماوا و فیلیمو پخش شود.

«آکتور» دومین همکاری جاویدی و مطلبی پس از فیلم «سرخ پوست» است.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/