پسر اسامه بن لادن نقاش شد/ برای اولین بار در زندگی احساس راحتی می‌کنم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۶

پسر اسامه بن لادن نقاش شد/ برای اولین بار در زندگی احساس راحتی می‌کنم

عمر بن لادن پسر اسامه بن لادن با روی آوردن به نقاشی می گوید برای اولین بار در زندگی اش احساس راحتی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از عرب‌نیوز، گفته می‌شود عمر بن لادن پسر اسامه بن‌ لادن سرکرده سابق گروه تروریستی القاعده نقاشی را به عنوان روشی برای کنار آمدن با دوران قرنطینه و مهار شیوع این بیماری انتخاب کرده است.

عمر ۳۹ ساله پسر چهارم اسامه بن‌ لادن در حال حاضر در منطقه نورماندی در شمال فرانسه به همراه همسرش زاینا که یک نقاش اهل چشایر بریتانیا است، زندگی می‌کند.

آثار عمر بن لادن، شامل نقاشی های خوش رنگ و سرزنده از ایالات ‌متحده آمریکا است، کشوری که او هرگز از آن بازدید نکرده است، این در حالیست که ایالات متحده آمریکا از پدرش به واسطه حملات ۱۱ سپتامبر به عنوان یک شورشی تروریست نام می برد و سرانجام نیز در سال ۲۰۱۱ او را از میان برداشت.

آثار نقاشی عمر بن لادن همچنین شامل مناظر کوهستان‌های تارا بورا در افغانستان است، منطقه ای که در آنجا پدرش سالیان دراز خودش را از نیروهای آمریکایی مخفی کرده بود.

عمر بن لادن به خبرگزاری Vice گفته است که سال‌ها با اختلال فشار عصبی که در پی بیرون انداختن خانواده شان از جده و حضور در افغانستان جنگ زده داشته اند، مواجه بوده است.

عمر بعدها با پدرش مخالفت کرد و به دنبال درگیری های افغانستان آن کشور را ترک کرد.

او در این باره نیز گفت: می‌خواهم دنیا بداند که من رشد کرده‌ام، برای اولین بار در زندگی ام احساس راحتی و آرامش می‌کنم و اینکه گذشته، گذشته ‌است و انسان باید یاد بگیرد با چیزی که گذشته زندگی کند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است