کوچ طراح «پایتخت» به شبکه نمایش خانگی/ محسن تنابنده «ماساژور» را می‌سازد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۵۳

کوچ طراح «پایتخت» به شبکه نمایش خانگی/ محسن تنابنده «ماساژور» را می‌سازد

محسن تنابنده سال 1400 اولین سریال خود را در شبکه نمایش خانگی با نام «ماساژور» می‌سازد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، پلتفرم فیلیمو امروز ۱۶ اسفندماه گزارشی از عملکرد سالیانه خود منتشر کرد و از تولید ۳۰ سریال جدید در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

در میان سریال‌های مهمی که فیلیمو به آن اشاره کرده است نام سریال «ماساژور» به کارگردانی محسن تنابنده نویسنده، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون به چشم می‌خورد.

با اعلام رسمی فیلیمو، محسن تنابنده سال ۱۴۰۰ سریال خود را که همانگونه که از نام آن پیداست، احتمال در ژانر کمدی تولید می‌شود، کلید خواهد زد چراکه این روزها مشغول بازی در ۲ قسمت پایانی فصل ششم سریال «پایتخت» است.

نکته حائز اهمیت این است که اگر محسن تنابنده درگیر سریال شبکه نمایش خانگی خود شود، ممکن است وضعیت تولید فصل هفتم «پایتخت» در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

هنوز مشخص نیست که «ماساژور» در چند قسمت و چه زمانی وارد پروسه تولید می‌شود و نویسنده و تهیه‌کننده آن کیست اما این سریال قرار است اولین تجربه محسن تنابنده در شبکه نمایش خانگی باشد و باید منتظر ماند و دید که یکی از اعضای اصلی تیم سازنده سریال «پایتخت» که به نوعی برند تلویزیون محسوب می‌شود، قرار است چه قصه‌ای را برای مخاطب در شبکه نمایش خانگی تعریف کند و آیا می‌توانند همانند «پایتخت» در جذب مخاطب موفق عمل کند یا نه.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است