«بهترین خودمان باشیم» به چاپ چهارم رسید/ همه آنچه زنان باید بدانند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۸

«بهترین خودمان باشیم» به چاپ چهارم رسید/ همه آنچه زنان باید بدانند

كتاب «بهترين خودمان باشيم» نوشته مریم مشتاقی توسط نشر ثالث به چاپ چهارم رسيده است.

به گزارش صبا، کتاب «بهترین خودمان باشیم» از تولیدات موسسه سلامتپاد که توسط نشر ثالث منتشر شده و این روزها با استقبال مخاطبان به چاپ چهارم رسیده است؛ کتابی درباره توانایی‌های ذهن و همه آنچه به زنان کمک می­‌کند تا خود را بهتر بشناسند و گام­‌های مستحکم‌­تری در راستای توانمندسازی خود بردارند.

«بهترین خودمان باشیم» که برداشتی آزاد از کتاب «سیزده کاری که ذهن­‌های قدرتمند انجام نمی‌­دهند» نوشته امی مورین است، در سیزده بخش طراحی و با دو انگیزه مهم برای انطباق با فرهنگ ایرانی، بومی شده است: نخست توانمند کردن جامعه زنان در راستای تقویت ذهنی تا بتوانند بهترین شکل وجودی­شان را به نمایش بگذارند و دوم تشویق زنان پیشگام برای الهام بخشیدن و تلنگر زدن به زنان دیگر.

مریم مشتاقی موسس سلامتپاد، دانش‌­آموخته رشته مدیریت کسب و کار از دانشگاه وورتسبورگ آلمان است و این مجموعه را با هدف یاری زنان در جهت تبدیل شدن به افرادی شاد، قوی و الهام‌بخش در اختیار علاقه‌­مندان به این حوزه قرارداده است. سلامتپاد که توانمندسازی زنان را سرلوحه فعالیت چندین ساله خود قرار داده است، آرزو دارد که زنان، شادزیستن را تجربه کنند، قوی و مستقل رو به جلو پیش روند و هیچ‌چیز جلودار رشد آن‌ها نباشد.

«بهترین خودمان باشیم» در ۲۵۰ صفحه و با قیمت ۵۸۵۰۰ روانه بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است