فیلم‌های مجید مجیدی روی آنتن شبکه نمایش می‌رود/ آتش‌نشانی ژانر منتخب هفته | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵

فیلم‌های مجید مجیدی روی آنتن شبکه نمایش می‌رود/ آتش‌نشانی ژانر منتخب هفته

شبکه نمايش در بخش مرور آثار به فیلم‌هایی با کارگردانی مجید مجیدی می‌پردازد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، شبکه نمایش در بخش ژانر منتخب هفتگی خود به فیلم‌هایی با مضمون آتش‌نشانی می‌پردازد و در بخش مرور صحنه‌گران به فیلم‌های مجید مجیدی کارگردان مطرح و پیشکسوت سینمای ایران خواهد پرداخت.

همچنین به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی روز پنجشنبه ۲۱ اسفندماه ساعت ۱۹ از این شبکه پخش خواهد شد.

ساعت ۱۳:

فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۱۶ تا ۲۲ اسفندماه به ترتیب فیلم‌های «صبح فرشته»، «به جا مانده»، «گمیچی»، «دریا دلان»، «مانده از آسمان» (مناسبتی روز راهیان نور)، «عینک دودی» و «پرواز در شب» روی آنتن می‌روند.

ساعت ۱۹:

این شبکه در بخش ژانر منتخب هفتگی خود فیلم‌هایی با مضمون آتش نشانی را از شنبه تا جمعه به ترتیب با عناوین «آتش‌نشانان چترباز»، «نردبان ۴۹»، «فرار از جهنم»، «انفجار آتش ۲»، «شجاع‌ترین» و «چهار راه استانبول» پخش خواهد کرد.

ساعت ۲۱:

این هفته شبکه نمایش در بخش صحنه‌گران فیلم‌هایی به کارگردانی مجید مجیدی را در جدول پخش خود جانمایی کرده است که به ترتیب فیلم‌های «بید مجنون»، «باران»، «پدر»، «رنگ خدا»، «بچه‌های آسمان» و «آواز گنجشک‌ها» برای مخاطبان پخش خواهد شد.

ساعت ۲۳:

فیلم‌های این هفته شبکه نمایش به ترتیب «راه حل بی‌رحمانه»، «جوی»، «قتل در سن ملو»، «ماجراهای ناگوار»، «گوینده خبر ۲»، «افسانه ادامه دارد»، «گاوچران‌ها و بیگانگان» و «بالاتر از افتخار» هستند که از شنبه تا جمعه پخش می‌شوند.

ساعت یک بامداد:

فیلم‌های کلاسیک این شبکه به ترتیب «دام»، «ویلا می‌تازد»، «خوشبختی برای ما»، «حادثه آکسبو»، «بازگشت به رودخانه برفی»، «آهسته آهسته»، «باتلاق مرگ» و «پول را بردار و فرار کن» هستند که مخاطبان می‌توانند از شنبه تا جمعه این فیلم‌ها را مشاهده کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است