«فرشته تاریخ» تا ۴ شهریور در تماشاخانه ملک تمدید شد

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی نمایش، اجرای «فرشته تاریخ» تا 17 مرداد ماه در مجموعه تئاترشهر ادامه داشت، اما به دلیل برپایی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی امکان تمدید این نمایش در تئاتر شهر وجود نداشت به همین دلیل ادامه اجرای آن به تماشاخانه ملک منتقل شد و پس از ۸ اجرای فوق‌العاده در این تماشاخانه به مدت سه شب دیگر تا ۴ شهریور روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «فرشته تاریخ» تازه‌ترین اثر محمد رضایی‌راد نمایشنامه‌نویس و کارگردان است که از ابتدای تیرماه با حضور بازیگرانی چون میلاد رحیمی، باران کوثری، رضا بهبودی، میلاد شجره و … در سالن چهارسوی تئاترشهر روی صحنه رفته است.

«فرشته تاریخ» یازدهمین نمایش «گروه تئاتر خانه» به سرپرستی محمد رضایی‌راد است که با رویکردی آزاد به روایت آخرین شب از زندگی والتر بنیامین فیلسوف شناخته شده آلمانی می‌پردازد.

والتر بنیامین، از چهره‌های ماندگار تاریخ فلسفه در قرن بیستم است که با وجود عمر کوتاه و مرگ زودهنگامش، تاثیر عمیقی بر بسیاری از روشنفکران، هنرمندان و نظریه‌پردازان پس از خود داشته است.

در این نمایش بازیگرانی چون میلاد رحیمی، باران کوثری، رضا بهبودی، میلاد شجره، سینا کرمی، سینا بالاهنگ، رزیتا علیزاده، داوود پژمان‌فر، فرنوش نیک‌اندیش، جاوید قائم‌مقامی، ستاره بذرافشان، سعیده فاضلی و ابوالفضل ابهر به ایفای نقش می‌پردازند و سمانه حسینی (طراح لباس)، شایلان عشایری (طراح صحنه)، کسرا پاشایی (طراح صدا و موسیقی)، علی شیرخدایی (طراح ویدئو)، علیرضا کی‌منش (مشاور حرکت)، لادن مهران‌زاده (طراح عروسک) و رضا خضرایی (طراح نور) به عنوان گروه طراحان این نمایش را همراهی می‌کنند.

نمایش «فرشته تاریخ» تا ۴ شهریور در تماشاخانه ملک واقع در خیابان شریعتی، خیابان ملک (نرسیده به خیابان بهارشیراز)،‌ نبش خیابان وزوایی، پلاک ۱۳ به روی صحنه می رود و پیش‌فروش بلیت این نمایش، هم اکنون در سایت tik8 به آدرس www.tik8.com  آغاز شده است.

انتهای پیام/