آشنایی با سوتفاهم‌های مغز در «علم بهتر است» | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۹

آشنایی با سوتفاهم‌های مغز در «علم بهتر است»

برنامه رادیویی «علم بهتر است» 14 اسفند با موضوع سوتفاهم های مغز روی آنتن می رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، برنامه «علم بهتر است» پنجشنبه این هفته ۱۴ اسفند با موضوع سوتفاهم های مغز روی موج اف.ام ردیف ۹۴ می رود.

آرزو مددی تهیه کننده برنامه «علم بهتر است» با اشاره به این خبر گفت: برنامه «علم بهتر است» برنامه علمی از گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران است که پنجشنبه ها ساعت ۲۱ از رادیو تهران پخش می‌شود.

وی ادامه داد: مهمان برنامه این هفته «علم بهتر است» عبدالرحمان نجل رحیم فوق تخصص مغز و اعصاب مغز پژوه و متخصص علوم شناختی است و در هفته شناخت مغز و اعصاب به موضوع سوتفاهم های مغز می پردازد.

نهیه کننده برنامه «علم بهتر است» در پایان تاکید کرد: در این برنامه از جایگاه عشق و علاقه و نفرت و ذات متغیر انسان نیز گفته می شود. همچنین محمد نامی مدیرگروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شیراز و پژوهشگر پسا دکتری دانشکده پزشکی هاروارد بوستون از خواب و نیاز مغز به خواب می گوید. از دیگر مباحث این برنامه می توان به شناخت علم بیونیک و ساخت مغز مصنوعی اشاره کرد.

مخاطبان می توانند از طریق وب سایت رادیو تهران ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرند. همچنین در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشند. شنوندگان از سراسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است