برگزاری کارگاه‌های مجازی برای کودکان با نیازهای ویژه

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کارگاه‌های قصه‌گویی، کاردستی، نقاشی و اریگامی برای کودکان دارای آسیب ‌بینایی و شنوایی، جسمی حرکتی، ذهنی و اُتیسم طراحی شده است.

در کارگاه «قصه‌گویی»، کودکان دارای نیازهای ویژه از طریق قصه و قصه‌گویی با مفاهیم زندگی و دینی آشنا می‌شوند.

در کارگاه «اریگامی» (هنر تا زدن با اندیشه)، هنرجویان با تا زدن کاغذها و بدون استفاده از وسیله دیگری شکل‌های جدیدی خلق می‌کنند.

کودکان در کارگاه «کاردستی» با حجم‌ها و ابزار آشنا می‌شوند. همچنین از آن‌ها به عنوان وسیله کاربردی در تهیه کاردستی استفاده کرده و انواع ساخت‌های تزیینی را با توجه به پرورش خلاقیت و قدرت توانایی دست و تمرکز درست می‌کنند.

کارگاه «نقاشی» به کودکان با نیازهای ویژه کمک می‌کند تا هر آنچه را که در ذهن دارند، از طریق خلق آثاری ماندگار، بیان کنند.

این کارگاه‌ها با حضور مدرسان باتجربه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح مقدماتی برای گروه سنی «نوخوان» و «نونهال» (۷ تا ۱۱ سال) برگزار می‌شود.

ثبت‌نام در این کارگاه‌ها از روز ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ آغاز شده است و تا ۲۱ اسفند ادامه دارد و زمان شروع کارگاه‌ها ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۰ تعیین شده است.

جدول زمان‌بندی و مشخصات دوره‌های آموزشی کودکان و نوجوانان به همراه اسامی مدرسان در پایگاه مجازی کانون به نشانی kpf.ir در دسترس قرار دارد.

انتهای پیام/