تمدید مهلت تکمیل اطلاعات در سامانه جامع هنرمندان تا ۱۵ اسفند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۳

تمدید مهلت تکمیل اطلاعات در سامانه جامع هنرمندان تا ۱۵ اسفند

اعضای خانه موسیقی باید اطلاعات خود را تا 15 اسفند ماه در سامانه جامع هنرمندان تکمیل و بروز رسانی کنند.
به گزارش صبا به نقل از خانه موسیقی، تکمیل اطلاعات در سامانه جامع هنرمندان مهلت تکمیل اطلاعات تا روز ۱۵ اسفند ماه تمدید شد.
لازم است اعضای خانه برای بوجود نیامدن مشکلاتی از قبیل تعلیق در عضویت، و متعاقب آن خلل در امور بیمه ای و رفاهی تا مهلت اعلام شده (۱۵ اسفند) نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.
با توجه به ارایه خدمات خانه موسیقی در سال آینده اعم از بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، هنر کارت و … از کلیه اعضا درخواست می شود حداکثر تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری به سامانه جامع هنرمندان با نشانی http://iranhmusic.ir/crm (نام کاربری: کد ملی / کلمه عبور: کد عضویت) مراجعه و تمامی اطلاعات خود را از جمله اطلاعات تماس، اطلاعات بیمه ای، اطلاعات تکمیلی، بروز کردن عکس و … تکمیل کنند.

از ابتدای سال جاری با شیوع ویروس کرونا و در پی آن تعطیلی و خلل بوجود آمده در فعالیت های موسیقی اعم از آموزش، اجرای کنسرت، انتشار آلبوم و … خانه موسیقی به عنوان نهاد صنفی هنرمندان موسیقی کشور در صدد فراهم کردن تسهیلاتی برای اعضا برآمد. در همین راستا و با همکاری صندوق اعتباری هنر و وزارت ارشاد مسایلی از قبیل پرداخت حق عضویت بیمه فصل بهار سال ۹۹، صدور و اعطای هنر کارت، تمدید ملهت استفاده از بیمه تکمیلی در سال ۹۹ مورد استفاده اعضای خانه قرار گرفت.

منبع اصلی اطلاعات اعضا برای اعطای تسهیلات سامانه جامع هنرمندان است اما در ماه های اخیر در راستای اجرای طرح های فوق و اعطای تسهیلات متاسفانه مشکلاتی از جمله بروزرسانی  نشدن اطلاعات شخصی اعضا باعث شد برخی از این تسهیلات بهرمند نشوند.

در صورتی که اعضا در هر یک از مراحل بروزرسانی اطلاعات و ورود به پروفایل شخصی به مشکلی برخوردند، می توانند با شماره های ۶۶۹۱۷۷۱۱ و ۶۶۹۱۷۷۱۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است