پخش سریال «مردان آنجلس» با دوبله کردی از شبکه سحر

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی صداوسیما، سریال تلویزیونی «مردان آنجلس» کاری از زنده یاد فرج الله سلحشور، داستان اصحاب کهف را برای مخاطبان کردزبان شبکه سحر روایت می کند.

مجموعه تلویزیونی تاریخی و مذهبی «مردان آنجلس»، تولید سال 1376، روایتگر داستان تاریخی مربوط به دوره پس از میلاد مسیح و پیش از گسترش مسیحیت در زمان فرمانروایی یکی از پادشاهان روم باستان با نام دقیانوس در سرزمین فیلادلفیا است. گروهی از بلندپایگان و اشراف که ایمانشان به مسیح آشکار شد توسط دسیوس به زندان انداخته شدند. یاران غار از زندان می گریزند و به کوه بیجلوس پناه می برند.

جعفر دهقان، مهتاب کرامتی، جهانبخش سلطانی، حسین یاری، جواد حجت، محمد جوزانی، اردلان شجاع‌کاوه، علی درخشی، محسن خدایار، اسرافیل علمداری، یوسف مرادیان، کامران نوروز، رضا توکلی، بیتا حیدری، رضا ایرانمنش، فرشاد رمضانی، رضا رضوی از نقش آفرینان اصلی این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «مردان آنجلس» با مدیریت دوبلاژ فرزاد مشعوف، توسط صداپیشگانی از جمله محمد فریدونی، عزیز عباسی، ناصر حسنی، امیر رضایی، فرزاد مشعوف، مژده طاهری، نسرین حاتمی و فرحناز کریمی به زبان کردی دوبله شده است.

«مردان آنجلس» به تهیه کنندگی محسن علی‌اکبری و موسیقی متن مجید انتظامی در 18 قسمت از 13 اسفند ماه هر شب ساعت 23 به وقت تهران به روی کانال کردی شبکه سحر خواهد رفت.

انتهای پیام/