گالری آرتیبیشن «آنچه نزدیک است» را برگزار می‌کند/ ارایه آنلاین آثار | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳

گالری آرتیبیشن «آنچه نزدیک است» را برگزار می‌کند/ ارایه آنلاین آثار

نمایشگاه «آنچه نزدیک است» از 15 تا 25 اسفند در گالری آرتیبیشن برپا خواهد بود.

به گزارش صبا، نمایشگاه «آنچه نزدیک است» که از ۱۵ تا ۲۵ اسفند توسط گالری آرتیبیشن برگزار می‌شود، نمایش آثار هنرمندان نسل امروز و آینده‌دار هنر ایران است که تاکنون کمتر آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند.

این نمایش صرف‌نظر از مفهوم، تکنیک و یا متریال‌های مشترک مجموعه‌ای از آثار هنرمندان جوان را گردآوری کرده و محرکی برای توسعه هنری و کارآفرینی فرهنگی این هنرمندانِ نوظهور گشته است.

آثار جمع‌آوری شده این نمایشگاه حاصل تلاش هنرمندانی است که در به تصویر کشیدن ذهنیات خود به محیط پیرامونشان اهتمام ورزیده‌اند؛ هرچند که ممکن است در تجمیع آن‌ها ناهمگونی دیده شود اما همه آن‌ها می‌توانند نمایانگر رویکرد جدید هنر نسل نو و نمایندگانی از هنر نسل آینده ایران باشند.

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان شیرین بابازاده، شمیم برهان، سارا پورفرزانه، حمید پرایش مقدم، آناهیتا داراب بیگی، آرزو شهدادی، مسیح طلوعی، غزل فعلان، اعظم قزل سفلو و مینا قهرمانی روز جمعه ۱۵ اسفند راس ساعت ۱۶ افتتاح و به مدت ۱۰ روز در گالری آرتیبیشن دایر خواهد بود.

برای بازدید از این آثار در روزهای تعطیل از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۲۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می توان به آرتیبیشن رفت.

گالری در خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینه ارشاد، نرسیده‌به همت، گل‌نبی(غرب)، میدان احمدی‌روشن(کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان دریا(قندی)، پلاک ۶
واقع شده است.

نمایشگاه برای افرادی که در قرنطینه به سر می‌برند به صورت آنلاین قابل بازدید خواهد بود و لینک بازدید مجازی آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است