احتمال تولید فصل سوم «بیگانه‌ای با من است»/ مردم به تلویزیون روی آورده‌اند | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۵
احمد امینی در نشست خبری مطرح کرد:

احتمال تولید فصل سوم «بیگانه‌ای با من است»/ مردم به تلویزیون روی آورده‌اند

نشست خبری سریال «بیگانه ای با من است» امروز 12 اسفند با حضور بهروز مفید تهیه کننده، احمد امینی کارگردان و ایوب اقاخانی بازیگر این سریال برگزار شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، بهروز مفید تهیه کننده، احمد امینی کارگردان و بازیگران سریال «بیگانه ای با من است» از تولیدات شبکه دو سیما سه شنبه ۱۲ اسفند به تماس های مردم با سامانه ۱۶۲ درباره این سریال پاسخ دادند و پس از این پاسخگویی در نشست خبری مجازی این سریال شرکت کردند.

محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صداوسیما با اشاره به همزمانی پخش این سریال با پخش سریال طنز «باخانمان» از شبکه سه اظهار کرد: باوجود آنکه در اوضاع سخت کرونا طبیعتا باید تمایل مردم به تماشای سریال های طنز بیشتر شود اما سریال «بیگانه ای با من است» با فاصله کمی نسبت به سریال «باخانمان» شبکه سه نظر مخاطبان را جلب کرد.

وی اعلام کرد که در فرصت معین شده سازندگان توانسته اند به بیش از صد تماس مردمی‌پاسخ دهند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما همچنین از تلاش این سازمان در عرصه سریال سازی با وجود اوضاع کنونی سخن گفت و تصریح کرد:با وجود همه سختی‌ها و در طول هفته سه شبکه سراسری سیما سریال جدید پخش کرده اند. همچنین در مدت یکسال گذشته تلویزیون ۳۱ سریال پخش کرده است.

احتمال تولید فصل سوم «بیگانه ای با من است»

بهرنگ ملک محمدی مدیرگروه فیلم و سریال شبکه دو سیما نیز در این نشست با اشاره به سابقه سازندگان سریال در زمینه تولید آثار گفت: این سریال با بهره مندی از گروه تولید خوب و تلفیق آن با استفاده از چهره های جوان و کمتر شناخته شده توانست نظر مخاطبان را جلب کند و ما را به اندیشیدن درباره فصل سوم آن مصمم کرد.

وی افزود: داستان سریال در سه دهه ۶۰، ۷۰ و ۹۰ رخ داد و این با توجه به اینکه ما امکانات مربوط به یک دهه خاص را برای نمایش نداریم کار را پیچیده می‌کرد.

مدیرگروه فیلم و سریال شبکه دو همچنین از پخش سریال «هم‌بازی» از تولیدات جدید شبکه در ایام نوروز خبر داد که با طراحی نوید محمودی و کارگردانی سروش محمدزاده از چند روز پیش از عید پخش آن آغاز می‌شود.

از مرحوم پورحسینی یاد گرفتیم

بهروز مفید تهیه کننده این سریال با اشاره به زمان تولید سریال و آغاز پیش تولید آن از اویل سال ۹۸ گفت: حدود سه ماه پیش تولید و حدود ۱۵ ماه تولید سریال طول کشید.

وی با اشاره به تغییر کارگردان پس از اتمام فصل اول گفت: با توجه به ادامه دار بودن تدوین و جلوه های ویژه سریال که باید دهه‌های گذشته را تداعی می‌کرد، پس از پایان تصویربرداری فصل اول به پیشنهاد احمد امینی مقرر شد ارش معیریان کارگردانی فصل دوم را برعهده بگیرد.

به گفته تهیه‌کننده «بیگانه ای با من است»، یکی از ویژگی های این سریال تصویربرداری در ۲ لوکیشن بوشهر و شیراز و دیگر لوکیشن‌های خارجی بود که توانست در ضرباهنگ مناسب سریال و جذابیت آن موثر باشد.

وی درباره همکاری مرحوم پرویز پورحسینی با این مجموعه گفت: همکاری با این سریال آخرین همکاری ایشان با تلویزیون بود و ما علاوه بر همکاری ۲ ویژگی را از ایشان به یاد داریم. یکی رفتار بسیار حرفه ای و منظم او که فضای پشت صحنه را به عنوان بازیگری پیشکسوت مدیریت می‌کرد و یکی حرمتی که او برای مادرش قائل بود و با وجود سن و سالش بر آن تاکید داشت.

برای نمایش دهه ۶۰ از ۱۱۱۷ پلان جلوه‌های ویژه استفاده کردیم

احمد امینی کارگردان این سریال نیز با اشاره به تلاش فروغ فروهیده نویسنده این اثر گفت: تولید این سریال به طور رسمی از تیرماه ۹۸ آغاز شد و پس از تولید فصل اول با توجه به مقطع زمانی سریال و هزار و ۱۱۷ پلان جلوه‌های ویژه فرصت کارگردانی فصل دوم را نداشتم و فصل دوم را به همکار خوبم آرش معیریان سپردم.

وی در ادامه به تماس های مردمی اشاره و خاطرنشان کرد: همه پیگیر تولید فصل سوم کار بودند که نشان از اقبال مردم به این سریال است.

کارگردان «بیگانه ای با من است» با بیان اینکه تولید چنین سریال هایی که داستان آن در دهه‌های اخیر می‌گذرد کار سخت و طاقت فرسایی است، اظهار کرد: برآورد سریالی که قرار است دهه ۶۰ را نشان بدهد معادل برآورد کارهای معاصر دیده شده است، در صورتیکه ویژگی‌های دهه‌های گذشته سختی کار را از کارهای تاریخی هم بیشتر می‌کند اما رضایت مردم و جلب نظر آن‌ها موجب می‌شود خستگی کار از یاد برود و جایش را به شیرینی خاطره های همراهی‌ها و رفاقت ها در کار بدهد.

به گفته امینی، در این کار ۴۴ بازیگر اصلی نقش آفرینی کرده اند.

وی همچنین با اشاره به روند نزولی اقبال مردم به شبکه‌های ماهواره ای گفت: در یکی دو سال اخیر کسانی که شبکه‌های ماهواره ای را دنبال می کردند از یکنواختی برنامه های این شبکه‌ها دل زده شده و به سوی تلویزیون روی آورده اند که باید از این فرصت به خوبی بهره برد.

مخاطبان دیگر مانند گذشته در مقابل نقش منفی واکنش منفی نشان نمی دهند

ایوب آقاخانی از بازیگران این سریال نیز در سخنانی گفت: این تماس ها نشان دهنده مهر مخاطبان است. همچنین همکاری و زندگی کردن در کنار همکاران خوبم در این مجموعه اثری را برجای گذاشته و موردنظر مخاطب قرار گرفته که موجب سربلندی است.

وی با اشاره به تماس های مردمی‌گفت: با وجود اینکه شخصیت من در سریال شخصیتی منفی بود اما مخاطبان با اشتیاق از این نقش سخن می‌گفتند که نشان می دهد با اینکه مخاطب تحصیلات مرتبطی ندارد دیگر مانند گذشته در مقابل نقش منفی واکنش منفی نشان نمی دهند بلکه به درستی آن را می‌بیند و درباره اش نظر می دهد.

این بازیگر با بیان اینکه همدلی و هماهنگی گروه تولید موجب شد که کار به خوبی و بدون تعطیلی پیش برود، مطرح کرد: این کار در هیچ شرایطی نه متوقف شد و نه خسارتی دید که نشان دهنده تدبیر تهیه کننده بود.

آقاخانی خاطرنشان کرد: سریال «بیگانه ای با من است» با همه مصادیق نقد و نقادی از جمله سریال هایی بود که به دور از شعارزدگی به این مهم پرداخت که دروغ می تواند چه تبعاتی داشته باشد و این کار در لایه‌های زیرین قصه به طور غیر مستقیم بیان شد.

سامرند معروفی یکی دیگر از بازیگران «بیگانه ای با من است» نیز اظهارنظر نوجوانان و جوانان را در تماس های مردمی نشان از مقبولیت این سریال نزد این گروه سنی دانست.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است