عیدی خواننده پاپ به شنوندگانش | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۰۴

عیدی خواننده پاپ به شنوندگانش

فرزاد بختیاری خواننده موسیقی پاپ به مناسبت عید غدیرخم قطعه «شیدایی» را در فضایی شاد منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی موسسه «نوای اساطیر»، فرزاد بختیاری خواننده موسیقی پاپ و وکیل پایه یک دادگستری جدیدترین اثر خود از آلبوم رسمی «صد و چند سالگی» را به‌ عنوان هدیه عید غدیرخم به مخاطبانش تقدیم کرد.

قطعه «شیدایی» با ترانه ای از محسن شیرالی، آهنگسازی حسین قربانپور، تنظیم، میکس و مسترینگ میلاد جوزی و نظارت ضبط سعید هاشمی تهیه و تولید شده است.

همچنین هادی جداری نوازنده ساکسیفون نیز در این اثر به هنرنمایی پرداخته و این قطعه هم اکنون در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

بختیاری درباره تازه‌ ترین اثر خود بیان کرد: «شیدایی» قطعه ای است که فضای شاد دارد و یکی از قطعات آلبوم «صد و چند سالگی» است من تصمیم گرفتم این قطعه را به عنوان عیدی به مناسبت عید غدیرخم به مخاطبانم تقدیم کنم تا بتوانم لحظات خاطره‌انگیزی را برای آنها رقم بزنم.

این خواننده در پایان درباره روند فعالیت های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: با توجه به اینکه اکثر قطعات آلبومم را تاکنون منتشر کرده ام، اکنون مشغول تولید قطعات جدید در همکاری با افراد باسابقه این عرصه هستم و باتوجه به وسواسی که در تولید کارهایم دارم، تمام تلاشم این است که بتوانم همانند گذشته هر ماه قطعه ای را منتشر کنم.

قطعه «شیدایی» توسط موسسه «نوای اساطیر» با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است