بالاخره یک نفر موزه دورهمی را خرید/ جزییات ۷ ویژه‌برنامه نوروزی در شبکه نسیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۱
محمد احسانی در جمع خبرنگاران:

بالاخره یک نفر موزه دورهمی را خرید/ جزییات ۷ ویژه‌برنامه نوروزی در شبکه نسیم

مدیر شبکه نسیم در جمع خبرنگاران درباره برنامه «دورهمی» و سری جدید «خندوانه» و برنامه‌های نوروزی و مجموعه «دست انداز» توضیح داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلوزیون خبرگزاری صبا، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم به همراه جمعی از مدیران این شبکه ۱۰ اسفند در پشت صحنه مجموعه «دست‌انداز» به کارگردانی شهاب عباسی در جمع خبرنگاران درباره ویژه برنامه‌های نوروزی این شبکه گفت: شبکه نسیم هفت عنوان برنامه در نوروز ۱۴۰۰ برای مخاطبان در نظرگرفته است.

وی افزود: علاوه بر سری هفتم برنامه «خندوانه»، سریال طنز «دست انداز»، «شوتبال»، «کودک شو»، سری جدید «هوش برتر»، سری جدید «شکرستان» و «نسیم آوا» ویژه نوروز ۱۴۰۰ هستند. همچنین یکی از ویژه برنامه‌های نوروزی به عنوان برنامه تحویل سال روی آنتن خواهد رفت.

احسانی درباره ضبط سری هفتم «خندوانه» توضیح داد: ضبط اصلی «خندوانه» از ۱۱ اسفند ماه آغاز می‌شود و برای آن دکور بزرگی طراحی شده است و تماشاگران کمتری نسبت به قبل حضور خواهند داشت. به همین منظور عوامل به دنبال لوکیشنی بودند که رعایت دستورالعمل‌ها به خوبی عملی شود. پخش «خندوانه» در ایام نوروز ۳ شب در هفته است و بعد از آن روال عادی خواهد داشت.

مدیر شبکه نسیم درباره فروش هدایای موزه «دورهمی» که مدت هاست بلاتکلیف مانده است، عنوان کرد: موزه دورهمی به سرانجام رسیده و خریدار هزینه را پرداخت کرده است. حراج به مدت پنج ماه در سایت برگزار و پیشنهاد قیمت‌ها بررسی شد و در نهایت یک شرکت موزه دورهمی را خریداری کرد که در آخرین قسمت فصل چهارم، آیتم موزه دورهمی پخش می‌شود.

احسانی با بیان اینکه «دورهمی» از معدود برنامه‌هایی بود که در ایام شیوع کرونا متوقف نشد، اظهار کرد: در ایامی که مردم نیاز به برنامه مفرح داشتند دورهمی روی آنتن بود و در کنار آن مهمانان هم با یک ملاحظاتی در ایام کرونا در برنامه حضور پیدا کردند. در طول برنامه هم خیلی از مهمانان به دلیل کرونا از خانه بیرون نمی‌آمدند و نتوانستند در دورهمی حضور پیدا کنند.

به گفته وی، فصل جدید «دورهمی» با تغییرات جدید و ساختار متفاوت تولید می‌شود.

احسانی خبر داد: این روزها مهران مدیری مشغول ساخت سریالش در شبکه نمایش خانگی است و همین مساله و دیگر اتفاقات با هم روی آن تاثیر می‌گذارد.

وی افزود: هنوز تصمیم قطعی برای پخش آخرین قسمت دورهمی در عید مبعث گرفته نشده است.

احسانی در پایان درباره مجموعه «دست انداز» که قرار است ایام عید از شبکه نسیم پخش شود، عنوان کرد: چند سالی وقفه در کار تولید طنزهای آیتمی به وجود آمده بود ولی ما احساس کردیم این نیاز در بین مخاطبان وجود دارد که این بخش را در برنامه‌های شبکه‌های نسیم داشته باشیم. حدود سه هفته‌ است که کار شروع شده است. خوشبختانه اولین سری برنامه «دست انداز» نوروز ۱۴۰۰ از شبکه نسیم خواهیم داشت. برای پخش این مجموعه ساعت ۲۰ را در نظرگرفته‌ایم که سه بار هم تکرار خواهد شد. این برنامه ۹۰ قسمت است که ۱۵ قسمت آن در نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شود و باقی قسمت‌های آن در روزهای بعد. تعداد بازیگران اصلی، مهمان و هنرور «دست انداز» زیاد است به همین دلیل کارهای آیتمی در چند لوکیشن‌ تقسیم می‌شود. در این برنامه شاهد شیوه جدیدی ار اجرا هستیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است