سازمان نظام پزشکی: تبلیغات «بایا» در صداوسیما مورد تایید نیست | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۹

سازمان نظام پزشکی: تبلیغات «بایا» در صداوسیما مورد تایید نیست

نهمین جلسه کمیته مرکزی تبلیغات سازمان نظام پزشکی برگزار و درباره تبلیغات تلویزیونی «بایا» بحث و بررسی‌های لازم انجام شد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در نهمین جلسه کمیته مرکزی تبلیغات که امروز ۱۰ اسفندماه برگزار شد، گزارشی از عملکرد نظارتی و سامان‌دهی سازمان نظام پزشکی در حوزه تبلیغات طی یکسال گذشته ارایه شد.

در این جلسه درباره تبلیغات تلویزیونی «بایا» و ارایه خدمات نمونه‌گیری خارج از فضای آزمایشگاه توسط موسسات مجاز و همچنین به شیوه‌های غیرمجاز آن نیز بحث و بررسی انجام گرفت.

مطابق با دستورالعمل تبلیغات سازمان نظام پزشکی، هر نوع تبلیغ در حوزه خدمات سلامت باید مجوز خود را از این سازمان اخذ کند و با توجه به این که «بایا» مجوز تبلیغات از سازمان نظام پزشکی ندارد، تبلیغات آن مورد تایید نیست.

همچنین سازمان صداوسیما مکلف بوده است تا قبل از پخش تبلیغات، مجوزهای مربوطه را که به تایید سازمان نظام پزشکی رسیده است، از «بایا» اخذ کند و چون هیچ گونه مجوزی از سوی نظام پزشکی صادر نشده است، مقرر شد از صداوسیما، وزارت بهداشت و پلتفرم «بایا» به صورت کتبی در این زمینه استعلام شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است