«دست‌انداز» پیشرفت خوبی نسبت به قبل دارد/ بیان مشکلات اجتماعی با طنز | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۶
فرشته ترابی در گفتگو با صبا:

«دست‌انداز» پیشرفت خوبی نسبت به قبل دارد/ بیان مشکلات اجتماعی با طنز

فرشته ترابی بازیگر مجموعه «دست‌انداز» درباره این برنامه که در ایام عید پخش خواهد شد، توضیح داد.

فرشته ترابی بازیگر سریال «دست‌انداز» که به کارگردانی شهاب عباسی برای ایام نوروز از شبکه نسیم پخش می‌شود در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره این برنامه گفت: ما چهار سال پیش آیتمی به نام «دست به نقد» با همین گروه شهاب عباسی داشتیم. این هم تقریبا ادامه همان مجموعه است و به مشکلات مردم و مشاغل مختلف و مسائل روز مثل ویروس کرونا می‌پردازد. نویسنده‌ها با این‌ مسائل شوخی می‌کنند و به حالت طنز می‌نویسند تا با این روش بتوانیم مشکلی را حل کنیم.

وی افزود: ما در این سریال نقش ثابت نداریم و در هر آیتم شخصیت ما تغییر می‌کند.

ترابی با بیان اینکه این آیتم پیشرفت خوبی نسبت به آثار قبلی دارد، بیان کرد: تقریبا در سه اثر شهاب عباسی حضور داشته ام ولی می‌توانم بگویم «دست انداز» یکی از بهترین‌ کارهای او است زیرا خوب و شیرین خیلی مسائل را نقد کرده است. در این سریال فقط به مشکلات دولت یا ارگان‌های سیاسی نپرداخته بلکه یک‌سری از کوتاهی‌های ما مردم را هم‌ بازگو کرده است.

این بازیگر ادامه داد: ما در سریال «دست به نقد» شغل‌های مختلف را به چالش کشیده بودیم اما الان به مسائل مختلف اجتماعی که مردم درگیرش هستند پرداخته‌ایم و احساس می‌کنم نسبت به «شکرآباد» پیشرفت خوبی داشته است.

ترابی در پایان درباره پیش‌بینی استقبال مخاطبان از این اثر عنوان کرد: خوشبختانه این کار در ایام عید پخش می‌شود و مطمئن هستم مخاطب خود را پیدا می‌کند. مردم وقتی گروه ما را در خیابان می‌بینند به واسطه «خنده بازار» و «شکرآباد» می‌شناسند و وقتی گروه ما را در شبکه نسیم‌ ببینند دوباره به تماشای آیتم‌های ما می‌نشینند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است