اعلام ترکیب اکران نوروزی یک هفته عقب افتاد/ «لاله» هنوز پروانه نمایش ندارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۸
مرتضی شایسته در گفتگو با صبا:

اعلام ترکیب اکران نوروزی یک هفته عقب افتاد/ «لاله» هنوز پروانه نمایش ندارد

شورای صنفی نمایش برای دریافت درخواست‌های اکران نوروزی 1400 یک هفته دیگر به صاحبان آثار مهلت داد.

مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره جلسه امروز ۱۰ اسفند ماه این شورا گفت: دفاتر پخش و تهیه‌کنندگانی که متقاضی اکران عید نوروز سال ۱۴۰۰ هستند، حداکثر تا تاریخ ۱۶ اسفند ماه باید به دبیرخانه شورای صنفی نمایش درخواست کتبی ارائه کنند. شورای صنفی نمایش ۱۷ اسفند ماه نسبت به معرفی ۳ فیلم پرمخاطب و پرفروش تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی درباره افزوده شدن یک هفته به مهلت اعلام درخواست‌ها اظهار کرد: به دلیل این که بعضی از دفاتر پخش و تهیه‌کنندگان اعلام کردند که مهلت قبلی کم بود و نمی‌توانند اقدامات مربوطه را انجام دهند، مهلت مجددی داده شد. شنبه هفته آینده مهلت آخر دریافت درخواست‌های اکران نوروزی است.

شایسته درباره وضعیت فیلم سینمایی «لاله» توضیح داد: این هفته درباره فیلم «لاله» صحبتی نشد. این فیلم هنوز پروانه نمایش دریافت نکرده و تقاضای اکران نوروزی هم نداده است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پاسخ به پرسشی مبنی بر نمایش فیلم سینمایی «آن شب» به سرگروهی مگامال و هنروتجربه، در حالی که سرگروه آن سینما بهمن اعلام شده، بیان کرد: هنروتجربه می‌تواند فیلم‌های مصوب در شورای صنفی را هم نمایش دهد. به طور کلی شورا الان زیاد روی سرگروهی پافشاری ندارد، چون فیلم‌ها از تعداد سرگروه‌ها کمتر است.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است