علیرضا سجادپور بار دیگر جراحی کرد/ گذراندن دوره نقاهت در منزل | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۴
صبا پیگیر حال تهیه کننده سینما شد؛

علیرضا سجادپور بار دیگر جراحی کرد/ گذراندن دوره نقاهت در منزل

علیرضا سجادپور تهیه کننده بار دیگر یک جراحی را پشت سر گذاشت ولی این بیماری مانع فعالیت های سینمایی وی نشده است.

علیرضا سجادپور تهیه کننده سینما که چندی پیش به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری و جراحی شده بود در گفتگو با خبرگزاری صبا اظهار کرد: چند ماه پیش مجددا بیماریم عود کرد و مجبور شدم برای چندمین بار عمل جراحی کنم. این روزها نیز دوره نقاهت را سپری می کنم و خوشبختانه حالم روبه بهتر شدن است.

وی افزود: بیماری باعث نشد از سینما غافل مانم، زیرا با همکاری انجمن سینمای دفاع مقدس، یک فیلم سینمایی تولید کردم. این کار در ژانر دفاع مقدس تولید شده و داستانش در تهران سال ۶۶ می گذرد.

سجادپور اعلام کرد،: «تهران ۶۶» عنوان این فیلم سینمایی است که کارگردانی آن را عباس عمرانی برعهده دارد. قصه این فیلم به موشک باران تهران در سال های انتهایی جنگ برمی گردد.

وی درباره بازیگران فیلم چنین اطلاع‌رسانی کرد: بازیگران این فیلم عمدتاً چهره های جدید هستند، اما در پشت دوربین گروهی کاملا حرفه‌ای حضور دارد. این فیلم هم اکنون آماده پخش شده و قرار است در جشنواره های داخلی و خارجی به نمایش درآید.

سجادپور در پایان اعلام کرد: نمایش فیلم دیگرم «مستطیل قرمز» در جشنواره‌های خارجی ادامه دارد. این فیلم توانست چندی پیش در جشنواره فیلم میلان عنوان بهترین فیلم را به دست آورد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است